fbpx

[Jurnal de Promovare Online] Cum sa atragi ca un magnet vizitatori noi pe site fara sa publici nimic nou

promovare online

A mai trecut o luna din acest an. Asa ca a venit momentul sa tragem linie si sa adunam.

Sa vedem ce am facut bine si ce n-am facut bine in luna februarie 2016 in ceea ce priveste promovarea online a blogului Cristinne.

Obiectiv atins sau nu?

Dupa cum stii, obiectivul pe care trebuia sa-l ating in luna februarie era de: 10700 cititori unici pe blog.

Dupa ce in ianuarie am ratat obiectivul cu o diferenta de 300 cititori noi, fata de obiectivul planificat, luna asta mi-e si rusine sa iti zic.

Dar asta e. Am inceput acest jurnal asa ca am de gand sa il continui. Cu bune si cu rele. Asa ca, da… am ratat si obiectivul de luna asta. Iar rezultatele sunt jalnice, de-a dreptul.

Ce rezultate am avut? Iata poza:

jurnal de promovare online februarie9452 de vizitatori unici.

Asta in conditiile in care, traficul pe care-l primesc de la Google a ramas relativ constant. ( Am primit cu 2,05% mai mult trafic gratuit de la Google in februarie, comparativ cu ianuarie.) Vezi poza de mai jos:

trafic organic de la google feb vs ian

Altfel spus, am ratat targetul cu 1248 de vizitatori. Ceea ce este destul de mult. Si asta cu atat mai mult cu cat, aceste diferente trebuie recuperate in luna martie.

Si totul devine si mai greu. Acum, cand scriu acest articol este 10 martie. Pana azi nu am scris nici un articol nou pe blog luna aceasta. Tot ce am facut a fost sa promovez articolele vechi pe site-urile de socializare.

Ce am facut in luna februarie

Am scris 5 articole noi. Deci in medie, 1 pe saptamana. Nu a fost mare diferenta intre numarul de articole scrise in ianuarie (6) si numarul de articole scrise in februarie.

Am organizat un concurs cu premii in carti motivationale, asa cum am facut si in ianuarie.

Am pus cateva comentarii pe alte site-uri. ( Ti-am explicat in ianuarie cum te ajuta acest lucru sa-ti promovezi site-ul online.) Insa nu multe. Cu siguranta mult mai putine ca in ianuarie.

Am continuat sa-mi promovez articolele vechi pe site-urile de socializare.

De pe Facebook imi vin cei mai multi vizitatori asa ca o sa-i acord o atentie deosebita in martie, pentru a-mi creste sansele in atingerea obiectivului propus.

( Am scriu un articol foarte detaliat pe blog despre Cum sa-ti cresti eficient pagina de Facebook, asa ca daca te intereseaza subiectul, iti recomand cu caldura sa-l citesti si sa aplici sfaturile pe care le gasesti in el.)

Iata numarul de vizite pe care l-am primit in februarie de pe social media:

trafic pe site din social media

Ce am invatat din asta

Am invatat ca timpul trece, nu sta dupa noi.

Am invatat ca de la planificare la realizare este drum lung.

Cu totii ne facem planuri peste planuri, ne dam sperante, insa daca nu si actionam in acel sens, atunci visele noastre frumoase, raman doar atat: niste vise frumoase.

Desi as putea sa scriu aici toate motivele care m-au impiedicat sa ma implic mai mult in activitatea de promovare activa a blogului Cristinne, n-am s-o fac.

Cu totii suntem experti atunci cand trebuie sa gasim scuze. Insa aceste scuze nu ne duc cu nimic mai departe de locul unde ne aflam acum.

In viata avem intotdeauna de facut alegeri. Putem sa alegem sa facem un lucru sau putem sa alegem sa facem un alt lucru.

Nu exista nu am avut timp.  Si bogatii si saracii, si cei mediocrii si cei care ating excelenta in ceea ce fac au acelasi timp la dispozitie: 24 ore. Doar ca aleg sa faca alte lucruri. Fac alte alegeri.

Sa tragem concluziile

Da, nu mi-am atins obiectivul pe luna februarie. Insa am invatat doua lucruri importante:

1. Nu trebuie sa publici o gramada de articole noi pe blog pentru a atrage trafic nou.

Este suficient sa le promovezi pe cele vechi. Asa ca, daca ai un blog sau un site pe care ai publicat mai multe articole de-a lungul vremii, iata tema ta: ia la mana articolele vechi, actualizeaza-le si apoi promoveaza-le din nou.

Facand acesti 3 pasi, aparent banali, pe data de 11 februarie am reusit sa atrag 791 vizite pe blog. ( Vezi cum a sarit traficul in sus in aceasta zi uitandu-te la poza cu traficul de pe blog in februarie.)

Majoritatea vizitelor din aceasta zi, au venit in urma modificarii articolului referitor la blogurile de educatie financiara pe care le poti citi online.

2. Simpla postare a unui articol nou pe saptamana si promovarea articolelor vechi, m-a ajutat sa imi cresc blogul in continuare.

Pentru ca am actualizat blogul saptamanal si am readus in atentia fanilor de pe site-urile de socializare articolele deja publicate, mi-am crescut numarul de cititori unici de pe blog de la 8507 la 9452. Deci cu aproape 1000.

Cum m-a ajutat aceasta crestere

  • Comunitatea Cristinne a crescut si mai mult. Noi membrii s-au abonat la newsletter, am primit mesaje de la oameni noi si am avut si clienti noi atat la cursurile mele cat si pe partea de consultanta.
  • ghidul afiliatului inteligent redimensionatDaca tot am adus vorba de cursuri si clienti, in continuare, in luna februarie Ghidul Afiliatului Inteligent este in topul preferintelor clientilor. Asta inseamna ca, tot mai multi oameni sunt interesati sa castige bani din afiliere, motiv pentru care iti pregatesc si o surpriza ( te anunt imediat ce e totul pus la punct 🙂 ).

Obiectivul pe luna martie

Dar sa nu ne mai lungim cu vorba ci sa trecem la fapte.

De azi, 10 martie, am la dispozitie fix 22 zile sa ating urmatorul obiectiv:

10700 + 1900 = 12600 vizitatori unici pe site

Dupa 2 tentative esuate, ce crezi: a treia va fi cu noroc? 😀

Ce ai tu de facut acum

  1. Aplica lucrurile noi pe care le-ai aflat in jurnalul de luna aceasta.
  2. Apasa pe butoanele de socializare de mai jos pentru a le spune si prietenilor tai de acest articol ( Nu doare. Ia incearca!)
  3. Intra in Comunitatea Cristinne – Comunitatea antreprenorilor online. Nu doar ca este GRATUIT ci vei invata si o gramada de lucruri utile care te vor ajuta sa-ti dezvolti afacerea pe internet.