fbpx

thrive leads

Intr-o lume predominata de tehnologie, orice problema pare sa-si aiba solutia la un simplu clic distanta. Informatia este la indemana noastra. Depinde doar de noi sa gasim informatiile de care avem nevoie si sa le implementam pentru ca, afacerea noastra sa continue sa creasca, sa se dezvolte.

Iar atunci cand vorbim de folosirea puterii internetului, pentru a-ti face afacerea sa creasca, exista o gramada de software-uri care te pot ajuta sa-ti cresti baza de date cu prospecti, sa ii transformi pe acestia in clienti si apoi sa tii usor legatura cu ei, pentru a-i putea fideliza.

In randurile urmatoare iti vom vorbi de Thrive Leads – unul dintre software-urile mele preferate, pe care il recomand de fiecare data cu drag clientilor mei care vor sa-si creasca baza de date cu prospecti.

Toti expertii in internet marketing, recomanda in unanimitate, de mai bine de 10 ani incoace, de cand mi-am inceput eu prima afacere online, sa incepi sa-ti construiesti o lista cu abonati cat mai repede posibil dupa crearea site-ului tau.

Asta pentru ca: banii sunt in lista.

Cum adica? Vei spune. Iti explic imediat.

De regula, persoanele care se aboneaza, sunt acele persoane care sunt cel mai interesate de ceea ce facem noi, de domeniul nostru de activitate. Drept urmare, ne ofera emailul lor pentru a le tine la curent, cu noutatile.

Aceste persoane reprezinta o baza de date cu prospecti foarte buna. Daca tu reusesti, sa iti demonstrezi gradul de expertiza, sa arati ca oferi produse sau servicii de calitate, din randurile abonatilor vor veni o buna parte dintre clientii tai.

Cum anume iti poti transforma un vizitator al site-ului tau in abonat? Simplu. Punand formulare de abonare pe site si conectandu-le cu serviciile unei companii de email marketing cum sunt: Aweber, Active Campaign, Convert Kit sau Get Response.

Si cu cat aceste formulare de abonare sunt pozitionate mai inteligent, cu atat, tu iti poti creste baza de date cu abonati mai rapid.

Mai multi abonati = Mai multi prospecti = Mai multi viitori clienti

Asadar, cheia cresterii rapide a bazei de date cu abonati consta in plasarea inteligenta, in cat mai multe locuri de pe site-ul tau de formulare de abonare.

Si aici intra in joc Thrive Leads care face intotdeauna o treaba minunata si iti permite sa-ti cresti baza de date cu abonati mai repede decat te-ai astepta.

In randurile de mai jos vei gasi un review complet al acestui software, care este de fapt un plugin de WordPress.

  • Iti voi spune tot ce stiu despre Thrive Leads, pana in cele mai mici detalii.
  • Vei vedea care sunt avantajele dar si dezavantajele folosirii lui.
  • Vei afla ce alte alternative pentru a face email marketing cu succes exista pe piata si care sunt caracteristicile fiecaruia dintre ele in comparatie cu Thrive Leads.

Esti gata?

Sa incepem.

Ce este Thrive Leads?

Thrive Leads este un plugin pentru WordPress pe care il poti instala si configura cu usurinta pe site-ul tau.

Variantele de formulare de abonare pe care ti le pune la dispozitie compania de email marketing cu care colaborezi sunt de regula destul de simple si slabe calitativ.

La polul opus, in “arsenalul” pluginului Thrive Leads vei gasi formulare de abonare care, in urma testelor, s-a dovedit ca au o rata mare de conversie.

Astfel, iti cresti sansele ca persoanele care vad formularele de abonare pe site-ul tau, sa se aboneze.

Cum functioneaza Thrive Leads?

Thrive Leads iti permite sa creezi rapid formulare de abonare si sa le publici pe site-ul tau construit pe platforma WordPress. Cu toate ca exista multe alte software-uri pentru captarea emailurilor vizitatorilor, cum ar fi: Lead Pages, OptinMonster sau Sumome, Thrive Leads face asta mai rapid, cu minimum de efort din partea ta, deoarece are o biblioteca uriasa de sabloane ( designuri, template-uri ) pentru formularele de abonare.

Pluginul Thrive Leads ia elemente din vechiul plugin Hybrid Connect si le combina cu puterea de personalizare a plugin-ului Thrive Content Builder.

Rezultatul: un instrument puternic de creare al formularului de abonare, completat cu instrumente de marketing si urmarire a conversiilor.

thrive leads

Care sunt caracteristicile si optiunile Thrive Leads?

SmartLinks

Acesta caracteristica iti aduce mai multi abonati in lista ta, dar, in acealsi timp, nu ii neglijeaza nici pe cei mai fideli vizitatori sau clienti ai tai.

SmartLinks iti ofera controlul asupra tipului de continut pe care il vad noii vizitatori, in comparatie cu tipul de continut pe care il vad abonatii existenti.

lista de abonati

A/B Testing

Caracteristica aceasta iti permite sa creezi teste diferite pentru fuctii diferite ale pluginului Thrive Leads. Spre exemplu, poti testa:

  • diferite tipuri de formulare de abonare,
  • momentul propice pentru afisarea formularului de abonare pe ecranul utilizatorului
  • diferite designuri si diferite texte pentru a-i determina pe vizitatori sa se aboneze
  • diferite lead magneturi, adica oferte in schimbul carora vizitatorul iti da adresa sa de email ( exemplu: un ebook, un minicurs video etc. )

Cu ajutorul acestei caracteristici veti putea testa diferite aspecte ale formularului de abonare la fel cum fac expertii in online marketing si pe baza statisticilor vei putea lua decizii intelepte, pentru a-ti creste rapid si sigur rata de conversie.

modul wordpress

Thrive Leads este extrem de simplu de folosit. Printre functiile lui de baza se numara si:

  • Drag and Drop – iei elementele pe care le doresti, le pozitionezi unde doresti si formularul tau de abonare e gata
  • Up and Running – doar selecteaza formularele pentru testele A/B si Thrive Leads se apuca imediat de testarea lor
  • Set and Forget – Thrive Leads testeaza cele doua variante si alege automat castigatorul. Astfel tu nu mai trebuie sa-ti faci timp special sa verifici rezultatele A/B si sa alegi manual varianta care ti-a adus cele mai bune rezultate.

thrive leads widget

SmartExit

Aceasta functie iti permite sa afisezi formulare de abonare persoanelor care vor sa-ti paraseasca site-ul inainte sa vada unul din formularele tale de abonare pe site.

Astfel, nu ratezi ocazia de a aparea cu oferta ta de abonare, in fata vizitatorilor si iti cresti sansele de a-i converti pe o parte dintre ei in abonati.

functii thrive leads

Animations

Animatiile existente pe aceasta platforma au rolul de a atrage atentia utilizatorilor pentru ca formularele de abonare pe care tu le-ai creat sa nu treaca pe langa vizitatorii site-ului tau neobservate.

exemple thrive leads

Ultra Precise Targeting

Aceasta functie iti permite sa afisezi vizitatorilor formulare de abonare relevante subiectului de care ei sunt interesati.

Spre exemplu, daca ai un site de dezvoltare personala si cititorul tau citeste despre gandirea pozitiva, Thrive Leads ii va afisa automat un formular de abonare in care tu ii oferi vizitatorului tau un cadou ce are legatura cu gandirea pozitiva, cum ar fi, o selectie de citate de gandire pozitiva spuse de oameni celebri, in schimbul adresei sale de email.

Personal, aceasta este fuctia pe care eu o iubesc cel mai mult la Thrive Leads, si doar aceasta functie cred ca va aduce o valoare inestimabila site-ului tau, deoarece te va ajuta sa oferi oamenilor continut personalizat nevoilor si dorintelor lor actuale.

template thrive leads

Trigger Options

Aceasta caracteristica te va ajuta sa testezi preferintele vizitatorilor tai si sa vezi la ce modalitate de afisare a formularului de abonare raspund ei cel mai bine:

tutorial thrive leads

Cele mai bune rapoarte

Cu aceasta functie vei sti exact cati vizitatori au devenit abonati pentru fiecare articol de pe site-ul tau.

De asemenea, vei sti exact care sunt articolele cu cele mai bune rate de conversie.

In consecinta, iti vei putea ajusta marketingul prin continut in asa fel incat sa creezi articole cu rate mari de conversie a cititorilor in abonati.

formulare de abonare

Ce face Thrive Leads diferit de restul plugin-urilor?

Acest plugin, in comparatie cu software-urile alternative existente pe piata, are 4 mari beneficii:

  • Design & Deploy – poti crea rapid, folosind acest unic plugin, orice tip de formular de abonare doresti
  • Advanced Targeting – iti cresti exponential rata de conversie a cititorilor in abonati aratandu-le formulare de abonare relevante subiectului de care ei sunt interesati
  • A/B Testing Engine – ai o unealta de testare simpla, care iti permite sa setezi si sa rulezi cu doar cateva clicuri o varietate de teste si sa afli castigatorul
  • Actionable Reporting & Insights – sistemul de raportare la care ai acces are o interfata simpla si intuitiva.

Functiile enumerate nu doar ca iti vor usura foarte mult munca pe partea de email marketing, ci iti vor economisi si o gramada de timp pretios, pentru ca tu sa il folosesti in alte activitati importante pentru cresterea business-ului tau.

integrari thrive leads

Detalii despre pretul acestui plugin

Cat costa pluginul Thrive Leads? Probabil ca te intrebi. Ei bine, in continuare iti voi arata optiunile pe care le ai pentru a intra in posesia acestui plugin, pentru ca tu sa alegi ce ti se potriveste mai bine.

  • Thrive Membershipcosta 19 $/luna si in schimbul acestui pret primesti licente pentru a instala si folosi produsele ThriveThemes pe 25 site-uri. Primesti suport si actualizari ale software-urilor create de Thrive Themes nelimitat. Aceasta este optiunea mea preferata pentru ca practic, in schimbul acestui abonament lunar, pot folosi nu doar pluginul Thrive Leads ci si toate temele de WordPress si celelalte pluginuri create de Thrive Themes fara sa platesc un cost enorm initial, pentru a avea acces la toate.
  • Single Site Licensecosta 67 $. Daca vei cumpara aceasta varianta, vei primi dreptul de a instala si folosi Thrive Leads pe un singur site. Ai acces nelimitat la toate actualizarile software-ului si suport timp de un an. Daca te intereseaza doar acest plugin, din suita de teme de WordPress si pluginuri create de Thrive Themes, si ai un singur site, atunci aceasta e cea mai buna optiune pentru tine.
  • 5 License Packcosta 97 $ si iti ofera posibilitatea de a pune Thrive Leads pe 5 site-uri, acces nelimitat la toate actualizarile pluginului si suport timp de un an. Asa ca, daca afacerile pe internet nu iti sunt o necunoscuta si ai mai multe site-uri, asa cum am si eu, aceasta varianta sau cea de mai jos ( in functie de numarul site-urilor pe care le detii ) sunt cele mai potrivite pentru tine.
  • 15 License Pack – aceasta oferta costa 147 $ si iti da posibilitatea sa folosesti acest plugin pe 15 site-uri. De asemenea, primesti acces nelimitat la toate actualizarile pluginului si suport timp de un an.

Punctele tari si puncte slabe ale acestui plugin

Puncte tari

  • Usor de utilizat, cu instrumente de editare drag-and-drop care iti permit sa creezi simplu si rapid formulare de abonare personalizate
  • Se integreaza cu orice platforma de marketing prin e-mail care utilizeaza formulare HTML personalizate
  • In interfata pluginului gasesti mai multe tutoriale video care te vor ajuta pas cu pas in lucrul cu Thrive Leads
  • Ai la dispozitie instrumente de testare A / B
  • Contine optiuni avansate, care-ti permit sa adaugi mai multe campuri, casete de selectare si meniuri derulante in formularele pe care le creezi
  • Are caracteristici inovative precum SmartLinks si SmartExit + care te vor da un impuls puternic cresterii listei tale de abonati.

Puncte slabe

  • Acest plugin este disponibil doar pentru WordPress. Pentru mine acest lucru este super ok pentru ca, toate site-urile mele si ale clientilor mei, indiferent ca vorbim de bloguri, site-uri de prezentare sau magazine online, sunt pe WordPress. Insa daca detii un site creat in cod de la zero de catre un webdesigner sau daca folosesti Joomla, Wix sau alta platforma pentru crearea site-ului tau, nu ai cum sa utilizezi pluginul Thrive Themes
  • Poti crea doar fomulare de abonare, nu si landing page-uri ( squeeze page-uri ). Aceasta din urma optiune este posibila doar daca folosesti pluginul Thrive Visual Editor. Iata de ce… abonamentul Thrive Themes este ceea ce recomand tuturor. Pentru ca astfel, nu-ti mai faci griji asupra functionalitatilor pe care vrei sa le adaugi site-ului tau, ci doar iti pui creativitatea la treaba si apoi implementezi, pentru ca Thrive Themes iti ofera toate instrumentele necesare.

Thrive Leads vs. alte software-uri alternative

Atunci cand vine vorba de crearea si apoi cresterea bazei de date cu abonati, exista mai multe instrumente la care poti apela.

Intrebarea este: care ti se potriveste tie?

Vreau sa te ajut sa iei cea mai buna decizie pentru tine, cu cel mai mic efort posibil. Asa ca, in loc sa-ti dau o lista cu pluginuri concurente cu Thrive Leads pentru ca tu sa faci munca de cautare pe cont propriu si sa pierzi timp pretios, am facut eu aceasta cautare in locul tau.

Am comparat Thrive Leads cu concurentii lui cei mai puternici si ti-am scris un scurt rezumat cu diferenta existenta intre Thrive Leads si alternativele sale in randurile de mai jos.

Thrive Leads vs. Optin Monster

thrive leads vs optinmonster

OptinMonster este un plugin destul de popular in randul celor care folosesc WordPress avand sute de mii de clienti. Thrive Leads in schimb, este relativ recent aparut pe piata si are cateva zeci de mii de utilizatori in prezent.

O alta diferenta intre cele doua instrumente de email marketing este ca OptinMonster nu este disponibil doar pentru WordPress, ci si pe multe alte platforme populare de constructie a site-urilor Web, cu alte cuvinte  va functiona pe orice site web care este construit folosind cod HTML. In schimb, Thrive Leads este disponibil numai utilizatorilor WordPress.

Pe langa astea, atat Thrive Leads, cat si OptinMonster ofera functii usor de folosit precum drag and drop, sau sabloane deja pregatite pentru a le utiliza sau personaliza si a le plasa cu minimum de efort pe site-ul tau.

Si in ceea ce priveste pretul exista unele diferente intre cele doua software-uri.

OptinMonster trebuie platit lunar. Te costa 9$ pe luna sa folosesti OptinMonster pe un singur site, 19$/luna sa il folosesti pe 3 site-uri sau 29$/luna sa il folosesti pe un numar nelimitat de site-uri.

In cazul Thrive Leads platesti o taxa unica de 67$ pentru a-l putea utiliza pe un singur site, 97 $ daca vrei sa-l folosesti pe 5 siteuri sau 147$ daca vrei sa-l folosesti pe 15 site-uri sau un abonament de 19$ lunar, pentru a avea acces la toate temele si pluginurile create de Thrive Themes.

Ambele au o multime de trasaturi si beneficii care pot fi utilizate cu usurinta, dar cu toate acestea daca ar fi sa desemnam un castigator, acela ar fi Thrive Leads.

De ce? Deoarece este accesibil ca pret, simplu de instalat, integrat si utilizat ( se instaleaza cu doar cateva clicuri, la fel ca orice plugin de WordPress ), si pe langa asta, dezvoltatorii lui experimenteaza continuu pentru a-l putea dezvolta si a-l mentine in trend cu cerintele pietei.

Thrive Leads vs. LeadPages

thrive leads vs lead pages

Software-urile LeadPages și Thrive Leads fac in mare acelasi lucru: captarea adreselor de email ale persoanelor interesate de un anumit subiect.

Practic aceste software-uri se adreseaza aceluiasi segment de piata. Insa fiecare dintre ele are caracteristici unice de vanzare.

Principala diferenta dintre aceste doua platforme este ca LeadPages este un software care functioneaza pe propria platforma, in timp ce Thrive Leads este un plugin de WordPress.

Ce vreau sa spun cu “functioneaza pe propria platforma”? Prin aceasta afirmatie vreau sa-ti evidentiez ca nu ai nevoie de un site propriu ca sa poti folosi LeadPages. Iti poti crea propriul squeeze page ( landing page ) direct pe site-ul oficial Lead Pages.

In schimb, Thrive Leads este un plugin WordPress, deci trebuie sa ai un site web  pe WordPress pentru a-l putea folosi.

In ceea ce priveste pretul, LeadPages costa 37$/luna sau, daca doresti varianta PRO cu si mai multe functionalitati, trebuie sa scoti din buzunar 79$/luna.

Prin urmare daca vrei sa faci o multitudine de campanii de marketing platite si nu doresti sa iti dezvalui identitatea sau daca nu ai un site web si nu ai nici timpul necesar pentru a-ti crea un site de la zero, dar doresti sa-ti atragi potentiali clienti, Lead Pages se dovedeste a fi o optiune buna pentru tine.

In schimb, daca esti blogger si la fel ca mine, iubesti WordPress-ul pentru toate facilitatile pe care el ti le ofera, pentru a te diferentia de concurenta, Thrive Leads te poate ajuta sa arati continut personalizat cititorilor tai, pentru ca ei sa savureze mai multe materiale pe subiectul care ii intereseaza si sa te iubeasca si mai mult.

Thrive Leads vs. SumoMe

thrive leads vs sumome

SumoMe este un software de marketing online foarte interesant, mai ales daca nu vrei sa investesti foarte multi bani. Acesta iti ofera acces la o gama larga de instrumente, fiecare dintre ele fiind usor de utilizat.

SumoMe poate fi utilizat si pe site-uri non-WordPress precum Squarespace, Weebly si Shopify.

O alta diferenta semnificativa intre Lead Thrive si Sumo este pretul. Daca deja stim care sunt costurile lui Thrive Leads, SumoMe  este un plugin care beneficiaza si de o optiune gratuita, pentru cei care sunt la inceput de drum cu afacerea lor. Dezavantajul variantei gratuite este ca, vei avea peste tot pe site-ul tau, unde implementezi instrumentul SumoMe, atasat, brandul lor.

Pentru a scoate aceasta reclama cu brandul SumoMe dar si pentru a te bucura de optiuni mai avansate de marketing online, alege unul din pachetele platite.

Iata variantele pe care le ai: Professional – 24$/luna ( perfect pentru bloggeri si afaceri online aflate la inceput – daca vrei sa alegi SumoMe iti recomand sa incepi cu aceasta optiune ), Small Business – 59$/luna sau E-commerce – 199$/luna.

Fiecare dintre aceste optiuni de pachete vine cu avantaje suplimentare pe masura ce abonamentul lunar creste. Nu ma voi apuca insa sa le detaliez aici, pentru ca vreau sa fac un review detaliat separat software-ului SumoMe, cat de curand.

Recomandarea mea este urmatoarea: daca vrei sa ai acces la mai multe instrumente de marketing online, alege si foloseste cu incredere pachetul Professional de la SumoMe. Daca in schimb, vrei sa te axezi pe construirea bazei de date cu abonati, ca pret si functionalitati, Thrive Leads este de departe cea mai buna decizie.

Concluzii

Thrive Leads este o solutie si o alegere excelenta daca vrei sa iti construiesti lista cu abonati usor si rapid. Interfata intuitiva a acestui plugin de WordPress iti permite sa creezi, sa publici, sa testezi si sa evaluezi rezultatul experimentelor pe care le faci, cu usurinta.

Thrive Leads vine la pachet cu toate tipurile de formulare de abonare la care te-ai putea gandi. Si mai mult decat atat. In interiorul lui vei descoperi o gama larga de template-uri care in urma testelor facute au dovedit a avea cele mai bune rate de conversie.

Drept urmare, vei putea instala formulare de abonare pe site oriunde doresti tu, pentru a capta atentia vizitatorilor tai: in articolele de pe site, in sidebar, ca popup, in footer… orice loc ai alege, vei putea personaliza formularul de abonare in asa fel incat el sa se incadreze perfect in spatiul alocat.

In plus, pluginul vine la pachet cu optiuni suplimentare de design specifice pentru dispozitivele mobile, pentru ca formularele tale sa arate perfect indiferent de modalitatea in care vizitatorii iti acceseaza site-ul: desktop, tableta sau telefon mobil.

In ultimul an de zile, pretul cu care Facebook te taxeaza per clic a crescut cu 35%. Google a trecut cu ani in urma printr-o schimbare asemanatoare, crescandu-si preturile pentru reclamele afisate prin Google Adwords.

ATENTIE! In viitor, doar firmele care au marje de adaos mari la pretul lor isi vor putea sustine campaniile de reclama platita pe Facebook, Google Adwords sau alte platforme care permit rularea de reclame platite.

In calitate de consultant de marketing, recomand clientilor mei sa isi construiasca o baza de date cu prospecti inca de la inceputul activitatii firmei lor pe internet.

Daca imi urmezi sfatul, atunci Thrive Leads este o optiune pe care, cu siguranta, trebuie sa o iei in considerare, pentru a-ti dezvolta afacerea frumos, fara sa investesti sume de bani uriase in publicitate.

DA CLIC AICI si comanda pluginul ThriveLeads sau opteaza chiar pentru abonamentul ThriveThemes pentru a primi toate temele si pluginurile pe care ei le-au creat pana in prezent.
Apoi trimite-mi chitanta care dovedeste efectuarea platii pe contact@cristinne.ro ( asta ca sa-mi demonstrezi ca te gandesti serios sa apelezi la produsele lor pentru a-ti creste afacerea… si nu e doar o incercare de moment ) impreuna cu mesajul “Am achizitionat acest software la recomandarea ta. Trimite-mi cadoul.” si eu iti voi trimite imediat, drept CADOU un Ghid Practic intitulat Modurile in care poti castiga bani folosind Email Marketingul.
Astfel, vei impusca nu 2 ci chiar 3 iepuri odata: 🙂
1. vei intra in posesia unui software de top care si-a dovedit eficienta in randul a mii sau chiar zeci de mii de antreprenori online
2. iti vei crea o baza de date mare cu abonati
3. vei stii toate modurile in care poti folosi lista ta de abonati pentru a face bani cu ea ( pentru ca nu-i asa… acesta este SCOPUL pentru care ti-ai creat-o. O lista de abonati in care nimeni nu cumpara nimic, nu iti va fi de niciun folos, poate doar sa te lauzi ca ai x numar de abonati… insa asta in mod clar nu tine de foame 😉 )