Iata 9 Cai Prin Care Cristinne Iti Va Aduce Pacienti In Clinica
Draga Prietene,
Promovarea Online Functioneaza.
( …doar asa ai ajuns aici. )
Marketingul Online reprezinta viitorul publicitatii asa cum o stim noi.
Drept dovada sta faptul ca tu citesti asta in acest moment.
Cel mai probabil ai ajuns aici citind unul din emailurile noastre, sau unul din articolele de pe blog, sau dand clic pe una din reclamele noastre online care ti-au aparut in timp ce navigai pe diverse site-uri.
Si mesajul nostru ti-a fost afisat in mod intentionat, pentru ca faci parte din segmentul nostru de piata tinta.
Dar nu a fost doar asta ceea ce te-a adus azi aici.
Ci… „planul” din spate.
Pentru ca noi, aici, la Cristinne, avem un singur scop: sa
iti aducem pacienti, de pe internet, direct in clinica ta stomatologica.
Si acest plan incepe cu…
Targetarea. Ai vazut mesajele noastre pentru ca, profilul tau corespunde “profilului de client” pentru care noi putem obtine rezultate.
Apoi ne-am asigurat ca, continutul pe care il vezi este interesant, util si “altfel” decat majoritatea publicitatii “plictisitoare” pe care agentiile concurente cu noi o afiseaza.
Am acordat o atentie si o grija speciala acestor elemente, pentru ca ele reprezinta cea mai importanta parte a ecuatiei.
Asta pentru ca, stim atat tu cat si eu ca, cheia in a gasi oameni care sa isi doreasca sa paseasca in clinica ta este ca acesti oameni sa…
Creada cu sinceritate ca intr-adevar ii poti ajuta.
Iata „planul” nostru, impartit pe pasi:
1.
Strategie
La Cristinne, rulam doar anunturi pentru care
putem masura profitabilitatea… asta insemnand pentru tine ca, stii exact cati
oameni te contacteaza in urma actiunilor de marketing pe care le desfasuram si care sunt cele mai profitabile anunturi ale tale, care genereaza programari sau consultatii in cabinetul sau clinica ta stomatologica.
Si primul lucru pe care-l facem pentru a ne
asigura ca rulam campanii profitabile este sa eliminam anunturile care risipesc banii fara rost si nu aduc rezultate.
Iata cum:
In urma studierii segmentului de piata caruia tu i te adresezi, am observat ca, cei mai multi dintre concurentii tai ( poate si tu… ), cheltuie
mare parte din bugetul lor de marketing aratand reclame oamenilor carora nici macar nu le trece prin gand sa se programeze pentru un detartraj, o albire profesionala sau orice alt tratament dentar.
Asa ca, facem o analiza atenta pentru a descoperi
exact cine este deja interesat sa iti calce pragul clinicii tale.
Apoi, cream sistemele prin care sa putem arata
anunturi doar acelor persoane. Asta inseamna ca, tu cheltuiesti mai putin pe
anunturi… dar atragi mai multi pacienti.
Urmatorul pas este sa ne asiguram ca
anunturile tale genereaza trafic ( click-uri ) pe site-ul de prezentare al clinicii tale stomatologice, pentru ca oamenii sa intre si sa vada ce servicii oferi. Pentru ca, pana la urma, cat de mult
te poate ajuta un anunt, daca nimeni nu il observa?!
Si ultima piesa din acest puzzle este ceea ce
noi numim “relatia de dupa prima intalnire”.
Noi intelegem ca, in ciuda faptului ca vorbim de domeniul stomatologic, fiecare clinica, prin serviciile pe care le promoveaza si prin echipa de medici dentisti care „pune totul in miscare”, este diferita in felul ei.
Din experienta noastra, in lucrul cu cabinetele stomatologice si clinicile stomatologice, modul preferat de interactiune cu prospectii, poate fi diferit: unii medici dentisti prefera ca potentialii pacienti sa sune direct la clinica, altii prefera completarea de formulare de contact, scrierea de mesaje direct pe chat sau pe Whatsapp pentru ca ulterior ei sau o asistenta din cadrul clinicii sa ii contacteze pentru programare.
Tocmai datorita acestui lucru, nu exista o singura
“pilula magica” pentru toata lumea, pentru a fi sigur ca, acele anunturi create
aduc pacienti in clinica.
Acesta este motivul pentru care, noi cream
fiecare campanie in parte de la zero, pentru a ne asigura ca tu iti atingi
obiectivul propus: un numar cat mai mare de pacienti in clinica, interesati de serviciile pe care tu si echipa ta de profesionisti le oferiti.
Si cireasa de pe tort, consta in urmarirea intregului
sistem, pentru ca tu sa stii exact cati prospecti, cate telefoane, cate programari ti-au adus anunturile pe care le-am
creat.
In felul acesta, tu stii ca, ceea ce facem functioneaza, si mai mult… stii exact cat de profitabila este colaborarea noastra.
2.
Metoda de comunicare
Totul incepe cu mesajul.
Iata de ce, printre primele lucruri pe care le stabilim inca de la bun inceput se numara si metoda de comunicare.
Acesta este modul pompos de a spune “vom gasi cel mai bun mod de a ne adresa pentru ca oamenii sa te cunoasca, sa te placa si sa vrea sa vina in clinica ta”.
Cei mai multi medici stomatologi gresesc fix la aceasta parte, ceea ce ne confera tie si mie o oportunitate uriasa.
Ei isi petrec intreg timpul incercand sa para cool, sau incearca sa faca aceleasi lucruri pe care le fac toate celelalte clinici sau cabinete stomatologice, sau se concentreaza pe lucruri stupide, care atrag atentia dar nu vand.
Iar tu vei face fix opusul, practic ne vom folosi de puterea psihologiei inverse, pentru a ajunge mai usor la nevoile si dorintele segmentului tau de piata… si apoi ne vom concentra pe crearea de mesaje care sa ii faca sa vina in clinica ta stomatologica.
Inca o data – observa de ce esti aici.
Ai vazut un mesaj de-al nostru care te-a ajutat sau care ti-a trezit atentia sau ti-a stimulat curiozitatea de a afla mai multe; un mesaj care a fost creat cu grija pentru a aduce valoare si a te “incalzi” pentru ceea ce urmeaza… un foarte lejer discurs de vanzare.
Si iata-te aici.
Vom crea aceeasi experienta si pentru persoanele interesate de tratamentele stomatologice pe care le oferi in cabinetul sau clinica ta.
3.
Suprematia Termenilor Cautati
Daca si tu esti la fel ca majoritatea
oamenilor, atunci cel mai probabil te apuci sa cauti si sa citesti detalii despre
diverse lucruri inainte sa le cumperi. Scrii termeni relevanti despre acel lucru
in motorul de cautare si te pui pe studiat.
Si daca faci la fel ca restul oamenilor, nu
cumperi primul lucru pe care-l vezi atunci cand te apuci sa studiezi ofertele existente pe piata.
Intri pe mai multe site-uri, citesti diferite
articole, review-uri, vezi exact ce optiuni mai ai, si abia mai incolo, faci
achizitia propriu-zisa.
Si potentialii tai pacienti fac fix la fel. Mai ales ca, tratamente precum detartrajul sau albirea dentara le gasim in oferta oricarei clinici stomatologice asadar „au de unde alege”.
Si de aceea nu are niciun sens sa cheltuiesti
o avere pentru a fi “numarul 1” in motoarele de cautare atunci cand ei cerceteaza
piata, navigand de pe un site pe altul.
In schimb, ceea ce este mai logic sa faci este
sa stii momentul in care ei incep sa se documenteze… si apoi sa fii PESTE TOT
unde ei se uita… indiferent ca, cauta informatii despre tratamente stomatologice sau nu.
Acesta este modul in care “Suprematia
Termenilor Cautati” functioneaza.
Oricand potentialii tai pacienti cauta un termen care
este relevant pentru domeniul stomatologic, noi le punem o “eticheta”, si
apoi ii urmarim cu anunturile tale peste tot.
Atat timp cat doresti tu ( sau pana se decid sa puna mana pe telefon si sa sune pentru o programare ).
Lasa-i pe concurentii tai sa piarda timp si
bani pentru a fi “numarul 1” in motoarele de cautare.
Majoritatea persoanelor oricum nu suna pentru o programare de
pe primul site pe care dau click… mai ales ca, asa cum ziceam mai devreme, vorbim de o decizie pe care multi o iau o destul de greu datorita „fricii de dentist” sau doar „atunci cand doare”.
In schimb, lasa-ne pe noi sa-ti TINEM
anunturile in fata potentialilor tai pacienti din momentul in care au cautat prima
oara… pana cand se decid sa se programeze in clinica ta.
4.
Indicatorii care arata
dorinta de cumparare
Sa caute pe Google nu este singurul lucru pe care-l fac potentialii tai pacienti atunci cand se pregatesc sa se programeze pentru o consultatie.
S-ar putea ca ei sa inceapa sa navigheze pe
site-uri care apartin altor clinici sau cabinete stomatologice.
S-ar putea sa inceapa sa citeasca review-uri (recenzii,
pareri) ale altor pacienti care au trecut pragul clinicii tale ( sau… pragul clinicilor competitoare ).
Sau ar putea sa inceapa sa citeasca articole din
sectiunea blog a site-ului tau despre beneficiile pe care le vor avea in momentul in care vor alege sa se programeze pentru un anumit tratament oferit de tine si echipa ta in cadrul clinicii.
Noi putem identifica tipurile de site-uri pe
care persoanele interesate sa se programeze pentru un tratament stomatologic incep sa le viziteze inainte de a lua decizia de a pune mana pe telefon…
si atunci cand incep sa intre pe acele site-uri, noi le punem o “eticheta” si
apoi le putem arata anunturile tale oriunde se uita.
In felul acesta, ramai constant in vizorul
lor… dar asta doar atunci cand ei sunt interesati sa se programeze in cabinet.
5.
Retargetarea Listei
Ai putea sa garantezi ca, competitorii tai nu
au auzit in viata lor de Retargetarea Listei.
Si asta inseamna ca au doar de pierdut.
Modul cum functioneaza asta este simplu.
Poti lua o lista de oameni… indiferent ca
vorbim de pacienti existenti, o lista de potentiali pacienti, sau orice alta lista vrei…
si sa le arati online anunturi doar acestor oameni.
Si, la prima vedere e simplu sa treci cu
vederea cat de puternic poate fi acest lucru.
Asa ca, lasa-ma sa-ti arat un lucru despre
care competitorii tai nu stiu:
Hai sa spunem ca tu si echipa ta aveti ceva experienta in domeniul stomatologic. Logic ca, cineva care sa zicem ca tocmai a fost in cabinetul tau pentru o albire dentara, exista mici sanse sa vina iar in urmatoarea perioada pentru fix acelasi serviciu.
Insa, te poti folosi de aceasta lista cu pacienti existenti pentru a…
Crea Portretul Prospectului Perfect.
In felul acesta putem ajunge cu reclamele noastre fix la acele persoane care prezinta cea mai mare probabilitate sa iti devina pacienti.
Si mai mult decat atat.
Cel mai tare aspect este ca… poti folosi aceasta lista cu pacienti existenti pentru ca platformele pe care iti faci reclama sa afiseze reclamele tale altor persoane care au profile si preocupari asemanatoare cu cele ale pacientilor din baza ta de date. In felul acesta, iti cresti exponential sansele sa atragi „pacienti de calitate”.
6.
Social media marketing
Folosim Social Media ca sa atragem prospecti si pacienti. Nu “like-uri” fara rost si “fani” care amana la nesfarsit sa sune pentru o programare.
Pacienti reali.
Si modul cum facem asta pentru tine este
simplu:
Mai intai, identificam cine este pacientul tau
perfect.
Apoi te ajutam sa creezi continut educativ special
conceput pentru a atrage atentia potentialilor tai pacienti.
Inainte ca orice continut ( mesaj, articol, postare ) sa fie creat, echipa noastra va lucra cu tine cot la cot ca sa gasim mesajul perfect pentru ca serviciile si tratamentele pe care le promovezi sa capete o “personalitate magnetica” in fata segmentului tau de piata tinta.
Cu alte cuvinte, vom avea grija ca, ceea ce spui si modul cum spui ( si nu doar pe social media ci si pe site-ul tau de prezentare sau in articolele pe care le cream pe blog ) sa-i faci pe oameni sa te stie, sa te placa, si sa aiba incredere sa apeleze la serviciile pe care tu si echipa ta de profesionisti le oferiti.
Marea majoritate a competitorilor tai nu inteleg conceptul de social media la nivelul la care noi il percepem. Drept urmare, in postarile lor pe site-uri precum Facebook, Instagram etc. tot ce fac este sa “arunce” cu discursuri de vanzare. Si apoi se asteapta sa si functioneze…
Adevarul este insa ca, facand asta, ei distrug toata aceasta legatura pe care s-au „luptat” sa o construiasca, cu potentialul pacient… si toata munca pe care au facut-o se duce pe apa sambetei.
Facand lucrurile „ca la carte”, vei putea face oferte oamenilor cu care ai deja o legatura formata, in mod repetat… fara sa sacrifici relatia pe care o aveti.
Si in momentul in care fanii tai de pe site-urile de socializare unde iti promovezi clinica stomatologica se arata interesati de ceea ce oferi, incepem sa le aratam anunturi care ii duc direct spre site-ul tau unde pot studia in liniste lista de servicii pe care clinica ta le ofera in acel moment.
7.
Site-uri care
convertesc
Site-urile pe care majoritatea afacerilor le
au, nu sunt nimic altceva decat niste brosuri dragute. Si da… or fi ele
dragute… dar nu vand.
Iata cum remediem asta.
Prima data, incercam sa intelegem cum functioneaza
procesul tau de vanzare. Apoi ne folosim de puterea internetului pentru
a adauga noi prospecti in procesul tau de vanzare, indiferent care ar fi
acesta.
Si pentru acest lucru cream pagini web al caror unic scop este sa-i faca pe vizitatori sa faca fix ceea ce-ti doresti tu…
Indiferent ca asta inseamna sa puna mana pe
telefon si sa te sune, sau sa completeze un formular pentru a solicita mai multe detalii, sa se suie in masina si sa conduca pana la clinica ta stomatologica pentru a obtine raspunsul la problema lor… noi
cream pagini web speciale al caror unic scop este sa ii faca pe oameni sa treaca
la actiune.
8.
Automatizarea Promovarii
Cum ar fi sa ai un angajat care lucreaza 24
din 24, 7 zile pe saptamana, cu aceeasi eficienta indiferent de momentul din zi
sau din noapte, oferind prospectilor tai informatii utile in legatura cu serviciile stomatologice pe care le oferi, raspunzand la intrebarile lor si directionandu-i
catre serviciul stomatologic potrivit pentru ei?
Iata exact ce vom face:
Vom crea niste roboti virtuali pentru tine,
care vor interactiona in orice moment din zi si din noapte pe site-ul tau si pe
social media cu prospectii tai, oferindu-le raspunsul la principalele lor
intrebari.
Vom fi constant in casuta de email si in
ferestrele din browserul web pe care-l folosesc prospectii tai, cu noi
informatii utile, promotii si oferte la serviciile clinicii tale, pentru ca
oferta ta sa ramana constant in atentia lor, indiferent ce ar face online.
9.
Advertoriale SEO
In secolul 21 informatia = putere. A avea
informatiile de care ai nevoie atunci cand ai nevoie de ele reprezinta unul
dintre cele mai puternice atuuri pe care le poti avea.
Tocmai de aceea a integra partea de educare in
strategia de promovare a serviciilor clinicii tale este o decizie inteleapta.
99% din competitorii tai insa, fac asta
incorect.
A arunca, cateva articole, de 4-500 cuvinte, pe
orice subiect, pe blogul site-ului tau nu este suficient.
Noi cream articole care vand.
Insa nu in modul agresiv ci subtil si persuasiv.
Imagineaza-ti ca poti avea pe site-ul tau
articole lungi, detaliate, care raspund intrebarilor pacientilor tai, folosind
un limbaj simplu, cu explicatii si exemple concrete, si ii indruma pe acestia,
subtil dar eficient, catre serviciul stomatologic pe care tu il oferi.
Astfel ca, pana la finalul articolului, ei sa
ajunga singuri la concluzia ca, a beneficia de acel serviciu la tine in cabinet este exact solutia pe care
o cautau.
Si totodata vei castiga autoritate in mintea
prospectilor tai.
Iar cea mai buna parte este ca, copywriterii
din echipa noastra nu se pricep doar sa scrie persuasiv…
Ei stiu si SEO.
Drept urmare… beneficiul surpiza al aplicarii
acestei metode este ca: aceste articole vor aparea din ce in ce mai sus in topul
rezultatelor afisate de Google. Drept urmare, din ce in ce mai multi oameni le
vor descoperi, le vor citi si vor veni in clinica pentru a beneficia de tratamentele stomatologice pe care tu si echipa ta le oferiti, fara ca tu sa
mai fii nevoit sa scoti vreun ban din buzunar.
Rezultatul acestor 9 lucruri consta in generarea
de pacienti noi, de pe internet. In mod profitabil.
Dupa cum bine poti vedea…
Exista o arta si o stiinta in spatele acestei activitati. Si noi suntem maestri la acest capitol.
Singura noastra dorinta este sa ne asiguram ca aceasta este cea mai profitabila investitie pe care tu o faci in dezvoltarea clinicii tale. Punct.
Si vom munci neincetat sa facem ca acest lucru sa se intample.
Iata ce ai de facut pentru a incepe.
Serviciile noastre incep de la 1500 lei/luna. Si desi asta nu inseamna ca sunt costisitoare, in mod clar nu sunt pentru toata lumea.
Sunt doar pentru proprietarii de clinici stomatologice care sunt deja de ceva timp pe piata, au deja o baza de date cu pacienti fideli si care sunt dispusi sa isi faca reclama online.
Si daca ai o clinica stomatologica cu cativa ani vechime si un proces de vanzare care functioneaza, putem crea campanii care sa-ti aduca pe banda rulanta persoane dornice sa iti devina pacienti.
Aaa… si daca esti interesat, pastreaza-ti banii.
Nu trebuie sa ne dai niciun ban pana cand atat eu cat si tu suntem 100% siguri ca acesta este cel mai bun lucru pe care-l ai de facut in acest moment.
Si nu exista nicio cale prin care vreunul dintre noi sa stie asta, pana cand nu stam de vorba.
Deci daca esti interesat, hai sa stabilim o zi si o ora pentru a vorbi cat mai curand.
Si daca decidem cu totii ca ne potrivim, putem trece la urmatorul pas.
Si daca nu, este in regula. Daca tu esti fericit, noi suntem fericiti. Atat de simplu este.
Acestea fiind spuse, completeaza formularul de mai jos si vom stabili o convorbire telefonica in cel mai scurt timp posibil.