urmarire campanii marketing offline

3 Moduri In Care Urmaresc Campaniile De Marketing Offline

Despre campaniile de marketing online este plin internetul. Exista o gramada de agentii de marketing digitale care se lauda cu ce pot face ele si diversi „guru” intr-ale marketingului care-ti promit marea cu sarea, doar sa le dai pe mana campaniile tale de reclamel platite.

Dar ce se intampla cu marketingul offline? A murit el de tot?

Noi credem ca nu. Offline-ul si online-ul trebuie sa lucreze impreuna!

In prezent, costurile cu reclamele pe internet au crescut exponential. Iata deci, inca un motiv pentru care ar trebui sa ii acorzi atentie si offline-ului. Asta cu atat mai mult cu cat ai o afacere cu caracter local!

Totusi, nu il face dupa ureche! In acest video iti arat cum urmaresc eu campaniile de marketing offline ale clientilor nostri, pentru a vedea daca acestea aduc rezultate.

Deci, daca iti promovezi afacerea prin metode precum pliante, afise sau reclame TV, acest video este pentru tine!

3 Moduri in care urmaresc campaniile de marketing offline

1. Link-uri unice

De fiecare data cand creezi o campanie offline, cum ar fi distribuirea de flyere sau difuzarea unei reclame la TV, poti include o adresa web personalizata, special creata pentru acel canal de marketing. Asta iti permite sa urmaresti traficul care vine exact din acea sursa si sa vezi cat de eficient este acel canal.

2. Coduri de reducere

O alta metoda extrem de eficienta este utilizarea codurilor de reducere dedicate campaniilor offline. De exemplu, daca distribui pliante sau rulezi reclame, poti oferi un cod de reducere exclusiv pentru cei care vad acea reclama. Cand clientii folosesc acel cod pe website-ul tau, vei sti exact de unde vin, si in plus, le oferi si un stimulent de a face o achizitie!

3. Call tracking – urmarirea apelurilor telefonice

A treia metoda, poate cea mai importanta daca folosesti marketingul offline, este urmarirea apelurilor telefonice. Aici intra in joc numerele de telefon unice. Daca faci pliante sau lipesti afise pe stalpi, foloseste numere de telefon diferite pentru fiecare tip de material.

Cand cineva suna la acel numar, vei sti exact daca provine din flyer sau din afisul lipit, si vei putea urmari ce canale offline genereaza cele mai multe apeluri si, in final, vanzari.

Acestea sunt trei metode usoare prin care iti poti urmari marketingul offline si sa vezi exact care dintre ele genereaza rezultate online.

Vrei sa te ajutam si pe tine sa-ti cresti afacerea prin crearea si monitorizarea de campanii de marketing online sau offline? Contacteaza-ne cu incredere!

Adu-ti Site-ul in PRIMA PAGINA din Google!

Programeaza Sedinta Ta De Consultanta Gratuita cu Cristina Stoica

Distribuie articolul pe:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email

Citeste pe aceeasi tema si...

AGENTIE DE MARKETING ONLINE,
SEO & WEB DESIGN

Iti Oferim Solutii De Marketing Online Care Iti Aduc Mai Multi Prospecti & Vanzari Mai Mari

Programeaza Sedinta Ta De Consultanta Gratuita cu Cristina Stoica

Adu-ti Site-ul in PRIMA PAGINA din Google!

Programeaza Sedinta Ta De Consultanta Gratuita cu Cristina Stoica