fbpx

Cum Alegi O Agentie De Marketing Online Potrivita Pentru Afacerea Ta

agentie marketing online

Ti-ar placea ca potentialii clienti sa roiasca in jurul produselor din magazinul tau online, studiind produsele pe care tu le ai la vanzare?

Te-ai saturat sa stai zi de zi langa telefon, asteptand si sperand ca prospectii tai sa te sune pentru a le trimite cereri de oferta?

Vrei mai mult trafic pe site-ul tau, dar nu ai timp sa te ocupi tu personal de asta si nici nu ai pe cineva dedicat in echipa ta, ca s-o faca?

O agentie de marketing online te poate ajuta cu brio sa iti sporesti vizibilitatea in mediul online, sa atragi pe site-ul tau mai multi prospecti, sa-i transformi in clienti si, drept urmare, sa-ti cresti cifra de afaceri a firmei.

Alege sa colaborezi cu o singura agentie de marketing online

Vreau sa-ti vand un pont, foarte important, pentru succesul campaniei tale de promovare online.

Iata-l:

Atunci cand cauti sa-ti externalizezi serviciile de promovare online ale afacerii, este important sa gasesti o agentie de marketing online care inglobeaza o serie de servicii de publicitate pe internet diferite.

Altfel spus, NU cauta:

  • o agentie AdWords sau o agentie de Facebook Ads ( mai exact o agentie PPC marketing – PPC inseamna pay per clic ) care sa-ti ruleze campaniile de reclama platite,
  • o agentie de social media marketing care sa-ti administreze pagina de Facebook si celelalte conturi de socializare pe care le ai,
  • o agentie SEO care sa-ti optimizeze site-ul si sa-ti construiasca lista de backlink-uri si
  • o agentie de content marketing care sa se ocupe de blogul site-ului tau, de email marketing si crearea de alte materiale promotionale.

Ai putea crede ca specializarea pe un serviciu conduce la rezultate semnificativ mai bune. Si da, sunt de acord cu tine ca, in anumite situatii, este foarte adevarat.

Insa nu si in acest caz.

Iti explic imediat de ce:

Specialistul SEO, specialistul PPC, specialistul SSM si copywriter-ul pot avea opinii diferite in ceea ce priveste modul de promovare al firmei tale online.

Si daca unul trage intr-o parte, axandu-se pe un anumit aspect al afacerii tale, altul in partea opusa, efortul pentru a atinge rezultatele dorite va creste simtitor.

Si odata cu el va creste suma de bani pe care tu va trebui sa o investesti pentru a-ti atinge obiectivul.

Nu alege agentia de marketing digital dupa criteriul locatiei

Ca agentia de marketing online pe care o alegi e din Bucuresti, din Cluj, Constanta sau alt oras, ghici ce? Nu conteaza!!!

Criteriul locatiei, dupa parerea mea, este cel mai stupid criteriu de folosit atunci cand cauti o agentie de publicitate online serioasa, care stie cum sa-si faca treaba.

Daca vecinu’ Costica are o firma cu servicii de marketing online, te vei duce la el pentru ca sta foarte aproape si poti oricand sa-i bati la usa, sa-l intrebi de sanatate???

Da, sigur. Ar putea suna convenabil. Dar daca vecinu’ Costica habar nu are ce face si iti va manca banii de pomana luna de luna?

Stiind acest lucru, ai mai alege firma de publicitate dupa criteriul locatiei in care stai?

Acum pe bune, fratilor.

Haideti sa fim seriosi. Poti pune mana pe telefon si poti suna oriunde in Romania sau oriunde in lume vrei tu, in doar cateva secunde.

Exista Whatsapp si apelurile video, daca vrei neaparat sa vezi si sa auzi persoana cu care vorbesti, pentru a-ti face o prima idee si impresie despre persoana de la celalalt capat al firului.

Exista TeamViewer, daca vrei sa vezi ecranul calculatorului persoanei cu care stai de vorba si sa va puteti intelege mai rapid sau sa ii arati cum sa faca ceva anume pe calculatorul sau.

Nu trebuie sa fii prezent fizic acolo, in locatie.

Eu stiu ca exista o anumita rezistenta la schimbare, la nou, pe care cu totii o resimtim intr-o oarecare masura.

Sa nu uitam, totusi, ca vremurile se schimba, si ca putem sa ignoram toate inovatiile tehnologice de langa noi sau… putem sa profitam de ele pentru a ne scoate firma in fata, castigand astfel mai multi clienti noi in portofoliul nostru.

Cu majoritatea clientilor mei actuali, de la Cristinne, iti spun sincer ca nu m-am vazut niciodata fata in fata.

Si chiar si asa, multi imi spun ca le-am dat siguranta si incredere in colaborarea cu firma noastra inca de cand ne-am auzit prima data la telefon sau prin email.

Si da, sunt de acord, cunoasterea intre client si firma prestatoare de servicii poate aduce un plus de personalitate relatiei de colaborare, te poate ajuta pe tine, in calitate de client, sa capeti incredere in firma careia te gandesti sa ii dai pe mana firma ta, pentru a o promova online.

Insa, eu una, prefer in loc de intalniri peste intalniri, sa ma axez pe implementare. Imi aduce mult mai multe satisfactii sa ii aud pe clientii mei cum se bucura de rezultatele obtinute.

Chiar ieri, unul din clientii nostri, dezvoltator imobiliar, mi-a spus ca a vandut 5 apartamente in doar 2 saptamani, ca urmare a unei noi tactici de marketing online, pe care am implementat-o recent.

Mi-a crescut inima de bucurie cand am auzit? Absolut. Succesele clientilor mei le simt ca si cum ar fi ale mele. 🙂

Asadar, atunci cand faci topul agentiilor de marketing online din care sa alegi cu cine vei colabora, fa acest top la nivel de Romania, nu la nivel de judet, oras sau pe criteriul “e aproape de mine”.

Agentia de marketing online trebuie sa stie si webdesign

Eu iti recomand chiar mai mult de atat: colaboreaza cu o agentie de promovare online care stie si webdesign.

De ce sa nu colaborezi cu un webdesigner atat pentru crearea site-ului tau de prezentare, cat si pentru crearea magazinului online?

Foarte simplu: pentru ca “doar webdesigner” inseamna ca se pricepe numai sa faca un site care sa arate bine. El nu se pricepe neaparat la partea de marketing online.

Si da, faptul ca site-ul tau arata exceptional de bine va face bine egoului tau, insa nu va fi neaparat un lucru bun si pentru buzunarul tau.

Pentru ca practic pierzi din vedere un lucru vital pentru reusita afacerii tale online: site-ul trebuie creat in asa fel incat sa ajute la Promovarea Afacerii Tale, nu ca sa Arate Bine si sa te mandresti cu el!

Acum pe bune. Ce ti-ar placea mai mult:

Sa te dai mare cu site-ul tau in stanga si in dreapta?

Sau sa primesti constant cereri de colaborare ori comenzi online?

Eu sper ca e vorba de a doua varianta, pentru ca… e in joc viitorul afacerii tale.

Ok. Sa zicem ca ai vrea sa asculti acest sfat, dar e deja prea tarziu. Ai deja site-ul creat de catre o firma de web design, insa dintr-un anumit motiv cauti o alta firma care sa se ocupe de partea de reclama online.

Ce faci in acest caz?

Pai, recomandarea mea este aceeasi. Ai grija ca noua firma cu care vei alege sa colaborezi sa stie si webdesign cat de cat.

Astfel, daca vrea sa implementeze o anumita strategie de marketing pe site-ul tau, se va pricepe sa faca asta fara sa fie nevoie de ajutorul firmei care ti-a creat anterior site-ul.

In caz contrar, te vei trezi jongland cu firmele de marketing si publicitate de toate tipurile si incercand sa faci managementul relatiei dintre ele, straduindu-te totodata sa intelegi ce vrea fiecare parte si sa gasesti o modalitate de a le face sa lucreze eficient impreuna.

In plus, o agentie de marketing online care stie si webdesign te poate ajuta inclusiv si atunci cand vine vorba de mentenanta site-ului, de micile modificari pe care doresti sa le faci in timp.

Si acum, ca o paralela, gandeste-te asa:

Cand iti faci cumparaturile, la final de saptamana, si esti presat de timp, unde te duci?

Fie ca zici supermarket, Carrefour, Cora etc., raspunsul se refera la acelasi lucru: te duci intr-un loc unde le poti avea pe toate rapid la indemana.

Imagineaza-ti cat de lung si obositor ar fi drumul daca ar trebui sa iti iei cate 2-3 produse din fiecare butic care-ti iese in cale.

Nemaivorbind de adaosul de pret, care ti-ar incarca si mai mult bonul fiscal final.

Deci, vei cheltui mai multi bani, nu doar timp, efort si nervi.

Acum esti la calculatorul tau sau poate pe telefonul mobil si, in timp ce citesti aceste randuri, realizezi ca sunt o multime de aspecte pe care trebuie sa le iei in considerare atunci cand vrei sa iti promovezi afacerea pe internet, si intelegi ca este suficient sa colaborezi cu o singura agentie de marketing online.

Cristinne tocmai asta face. Aduce toate aceste specializari impreuna, sub aceeasi umbrela: gazduire, webdesign, reclama pe Facebook si Google AdWords, email marketing, administrarea conturilor de social media, optimizare SEO si scrierea de articole pe blog + multe alte tactici de marketing online, intr-un singur loc, pentru ca tu sa nu mai fi constant in cautare de noi specialisti pentru promovarea afacerii tale.

Astfel, ai o agentie online de incredere la doar 1 apel/email distanta, una cu care vei putea stabili o strategie de marketing online de ansamblu si care se va putea ocupa de implementarea fiecareia dintre elementele acelei stategii, pentru ca tu sa scapi de o grija si sa te concentrezi asupra altor aspecte ale afacerii tale. Contacteaza-ne aici.