Cine mai vrea sa stie avantajele incontestabile ale cartilor virtuale?

30 de tactici explozive care iti aduc trafic nelimitat pe blog copyCand ma gandesc la crearea unei carti virtuale sau fizice, imi aduc aminte de istorioara pe care prietena mea Antonia, mi-a spus-o in urma cu cativa ani.

“Cristina, a scrie o carte este ca si cum ai face o prajitura. Cand m-am apucat prima oara sa fac dulciuri, in adolescenta, imi amintesc ca, oricat ma straduiam sa fac lucrurile ca la carte, ceva tot nu mergea bine, si prajitura mea delicioasa era un dezastru pudrat cu zahar praf.

Insa nu m-am lasat descurajata si am continuat. Mai intai am facut prajituri simple, apoi cu fiecare mic succes inregistrat, incercam sa sporesc gradul de dificultate al retetelor.

Imi place in mod special sa fac torturi asa ca am facut din asta o pasiune, care, in cele din urma s-a transformat intr-o afacere de-a dreptul “delicioasa”. Acum zeci de clienti apeleaza la mine nerabdatori sa fac pentru ei torturi personalizate conform dorintelor lor.”

Si daca stau bine sa ma gandesc, prietena mea are mare dreptate. Poate ca la inceput poate fi un pic mai greu sa iti organizezi ideile si sa te asiguri ca cuprinzi toate aspectele importante in cartea ta. Insa dupa primele 2 carti scrise, totul va deveni mult mai simplu.

Imagineaza-ti ca, cuprinsul unei carti este precum o reteta a unei prajituri. Exista anumite ingrediente pe care le poti omite si totusi prajitura ta sa aiba un gust acceptabil la final, insa daca uiti unul din ingredientele esentiale, totul se va transforma in “prajitura dezastru”.

Iata de ce, este important ca, inainte de a te apuca sa creezi o carte este bine sa ai clare in minte, punctele pe care vrei sa le atingi, pe masura ce scrii cartea.

Si daca acum stai si te gandesti ca… a scrie o carte este greu, iti voi spune ca nu este asa. Greul vine abia dupa ce cartea este gata. Pentru ca, daca vrei sa faci bani cu ea, trebuie sa o vinzi.

Revenind la istorioara noastra, in ultimii 3 ani afacerea Antoniei a crescut considerabil. Iar in momentul de fata ea se gandeste sa adune toate retetele sale de prajituri intr-o carte, pe care sa o vanda mai apoi, gospodinelor harnice.

Ieri cand am vorbit la telefon cu ea m-a intrebat cum ar fi mai bine: sa creeze o carte virtuala, in format PDF sau sa o tipareasca? Asa ca, astazi iti voi arata avantajele pe care le au cartile virtuale, in ideea ca, poate te tenteaza si pe tine sa scrii o carte.

Avantajele scrierii unei carti virtuale

  • Iti vei face auzita parerea
  • Ii vei putea invata pe altii un lucru la care tu te pricepi
  • Vei putea sa castigi bani de pe urma cartii virtuale, in urma vanzarii ei
  • Este o modalitate grozava de a iesi din multime, de a te face remarcat
  • Cartea iti aduce venituri pasive, pe termen nedeterminat ( atat timp cat exista oameni interesati de subiectul cartii tale)
  • Mai mult timp pentru tine. Odata scrisa si promovata, procesul de vanzare al cartii virtuale poate fi automatizat, lucru care iti lasa mai mult timp la dispozitie, pentru a te bucura de compania persoanelor dragi tie.
  • Acest avantaj, mai una, imi place in mod deosebit: avantajul de a lucra de acasa. Astfel pot sa castig bani pentru a-mi sustine financiar familia si in acelasi timp ii pot oferi fetitei mele educatia potrivita.
  • Poate fi creeata usor si rapid. Nu trebuie decat sa stii sa lucrezi cat de cat in Word. Scrii cartea, formatezi un pic textul cu ajutorul optiunilor existente in Word apoi transformi creatia ta in PDF si cartea este gata.

Ca sa-ti faci o idee, una din cartile virtuale pe care le-am scris luna trecuta, intitulata: “Cum sa-ti cresti traficul cu Social Media – 30 de tactici explozive care iti aduc trafic nelimitat pe site” a fost scrisa in Word.

  • Procesul de livrare a cartii la client poate fi automatizat. Astfel, tu nu mai trebuie sa stai si sa impachetezi, cartea, sa completezi o gramada de hartii inutile cu expedierea coletului, sa mai faci drumuri la posta, sa platesti spatii de depozitare sau chiar angajati, pentru a face toate acestea pentru tine.
  • Nu vei avea probleme cu stocurile, deoarece ebook-urile vor fi tot timpul suficiente, indiferent de numarul de clienti pe care ii vei avea.
  • Nu exista cheltuieli cu printarea cartii
  • Poti oferi foarte usor, cateva capitole din carte in mod gratuit, pentru a starni interesul potentialilor clienti
  • Pentru a aduna testimoniale, alege sa oferi cateva carti gratuit persoanelor interesante. Astfel, vei intra in posesia testimonialelor dorite si acest lucru nu te va costa nici un leu in plus.
  • Daca observi greseli de scriere sau vrei sa faci o actualizare la cartea ta, o poti face oricand, fara costuri suplimentare
  • Vanzarea fiecare carti iti va aduce un profit de aproape 100%.

Prima carte virtuala pe care eu am scris-o se numeste: Afacerile MLM: sfaturi, trucuri si capcane.

Motivul pentru care am ales sa scriu aceasta carte a fost acela ca, am experienta in domeniul MLM si m-am gandit ca, o carte virtuala este o modalitate buna de a oferi si altora din cunostintele pe care eu le-am acumulat de-a lungul anilor.

Iar pe de alta parte, mi s-a parut o idee buna de cadou, pe care sa-l ofer tuturor celor care au incredere in mine si decid sa imi urmareasca activitatea pe blog in continuare, abonandu-se la newsletter.

Am publicat-o pe site-ul www.cristinne.ro in vara lui 2012 si am oferit-o gratuit tuturor celor care se abonau la newsletterul Cristinne in acel moment. Cartea s-a bucurat de succes si am primit impresii pozitive de la multe persoane interesate de domeniul Multilevel Marketing.

Citind aceste randuri, oare te bate si pe tine gandul sa te apuci sa scrii o carte virtuala? Daca da, despre ce subiect te gandesti sa scrii?

Iar daca ti s-au parut utile avantajele cartilor virtuale, pe care ti le-am impartasit in cadrul acestui articol, da LIKE apasand pe butoanele de socializare de mai jos.

No comments yet. Be the first.

Lasa un comentariu