fbpx

Vrei Cea Mai Buna Firma De Web Design Din Bucuresti? Iata Cum O Gasesti

firma web design bucuresti

Fie ca vrei sa gasesti o firma de web design din Bucuresti, Craiova, Iasi, Cluj sau orice alt oras din Romania, dincolo de criteriul acesta al locatiei, cel mai important este ca acea agentie de web design sa fie capabila sa-ti ofere servicii profesionale.

Ceea ce cauti de fapt este:

  • o firma care sa fie capabila sa iti creeze site-ul web sau magazinul online care sa reprezinte cat mai fidel viziunea ta asupra acelei afaceri,
  • sa se incadreze in bugetul pe care il ai, si, nu in ultimul rand,
  • sa-ti livreze site-ul promis la timp.

Da, stiu ca intalnirile fata in fata iti pot da un plus de incredere in respectiva persoana, in proiectul pe care il veti incepe impreuna, insa, dupa cum banuiesti deja, exista un DAR…

Daca iti place modul cum decurge discutia cu persoana respectiva si persoana in sine, nu inseamna ca ea va reusi sa indeplineasca cele 3 bulinute specificate mai sus.

In ziua de azi avem Email, Facebook Messenger, Whatsapp, Team viewer, posibilitatea de a da telefon si de a face conferinte video.

Cu alte cuvinte, nu vad motivul pentru care ar trebui sa alegi musai o firma de web design din Bucuresti ( sau din orice alt oras esti tu ).

Hai sa-ti zic ceva: atunci cand vine vorba de alegerea spitalului la care sa mergi, a unei scoli sau a unei gradinite pentru copilul tau, a locului de munca unde te vei duce zi de zi, 5 zile pe saptamana… atunci da, criteriul locatiei este super important, pentru ca se traduce in timpul pe care il “pierzi” zilnic in trafic, incercand sa ajungi de acasa in locatia dorita.

Insa cand vine vorba despre orice tine de online, ai in vedere ca poti face acest lucru cu orice alta agentie de webdesign sau de marketing online din Romania ( chiar si din afara ei ).

Si mai gandeste-te la un aspect: cateodata, simpla alegere a unui web designer care nu este din Bucuresti, Cluj sau Constanta, ci dintr-un oras mai mic din tara, iti poate aduce un pret mai mic pentru servicii la fel de calitative. 😉

( Atentie! Nu lua acest ultim sfat ca pe o regula. Este doar o posibilitate de luat in calcul. Peste tot in tara vei gasi si firme serioase dar si firme neserioase, indiferent de pretul pe care-l practica. )

Acum ca am lamurit “misterul” locatiei, hai sa trecem la lucruri mai importante…

5 Criterii pentru a alege cea mai buna firma de web design din Bucuresti ( sau din Romania 😀 )

Nu alege firma de web design cu pretul cel mai mic

Oooo, da! Aceasta poate fi o reteta clara pentru dezastru.

E normal sa-ti faci “temele”. Trimite cateva cereri de oferta de pret pentru web design pe site-urile pe care le gasesti in cautarile tale pe Google ( ale unor agentii de web design sau ale unor freelanceri de web design… nu conteaza ).

Stiu ca arzi de nerabdare sa-ti vezi proiectul demarat, dar in acest proces trebuie sa ai un pic de rabdare. Asteapta cateva zile ca sa primesti oferta de pret de la fiecare site de web design pe care ai completat formularul de cerere de oferta.

Pune in balanta ce iti ofera fiecare si la ce pret. Apoi cantareste cu grija, pentru a putea face un top al celor mai bune firme de web design din Romania si sa poti alege o firma serioasa, cu care sa poti sa-ti vezi proiectul web realizat.

Studiind ofertele de pret primite, poti sa intelegi exact ce anume vei primi si in schimbul carei sume de bani.

In tot acest proces poti depista firme care-ti realizeaza site-ul web la acelasi pret cu o alta firma, dar care fac mai multe lucruri pentru site-ul tau.

Noi, spre exemplu, avem pachete de webdesign pentru firmele cu un buget de marketing mai solid, care au inclus nu doar webdesignul site-ului, ci si:

  • crearea conturilor de social media si a paginilor de socializare unde firma isi va face ulterior reclama
  • mentenanta pe cateva luni de zile,
  • gazduirea web si multe altele,

pentru a usura cat de mult posibil “sarcina” clientului nostru.

Desigur, acest pachet este ceva mai scump decat “doar designul site-ului si atat”, dar clientii nostri economisesc timp pretios si sunt fericiti sa opteze pentru el, astfel ca ei sa isi poata concentra atentia asupra afacerii lor, in timp ce noi ne ocupam de ce stim noi mai bine sa facem: web design. 🙂

Si daca tot vorbim de preturile pentru web design, lasa-ma sa-ti spun un lucru: iti poti crea site-ul foarte ieftin – si pentru 500 lei. Totodata, exista agentii web de webdesign din Bucuresti care stiu ca practica si preturi peste 5000 lei.

( Posibil sa existe asemenea tarife si in alte orase ale tarii, dar eu nu cunosc, asa ca prefer sa nu vorbesc decat despre ceea ce stiu. )

Cu alte cuvinte, vei gasi preturi pentru toate buzunarele cand doresti realizarea unei simple pagini web sau a unui magazin online.

( Apropo… sa ai in vedere ca realizarea unui magazin online presupune mult mai mult efort si preturile sunt diferite. Asa ca, in caz ca te intrebi cat costa un magazin online, pot sa-ti spun ca preturile pornesc de undeva de la 3000 lei si ajung la peste 10-15000 lei, in functie de complexitatea magazinului creat, numarul de produse ce trebuie introduse in magazin etc.)

Concurenta pe web design este mare si, asa cum este si normal intr-un segment de piata atat de competitiv, ofertele de creare site-uri web pe care le vei primi vor fi foarte variate.

Iar tentatia pretului cel mai mic apare pentru fiecare dintre noi.

Si daca nu stii sa-i rezisti, s-ar putea apoi sa trebuiasca sa platesti dublu, pentru ca vei constata la un moment dat ca, site-ul pe care ti l-ai creat cu bani putini, este facut “cu picioarele” si ca trebuie sa o iei de la capat – sa ii faci un redesign.

Deci, apare alta firma, alti bani cheltuiti, cand ai fi putut sa alegi din start o firma cu servicii de web design profesionale, in loc sa apelezi la vecinu’ Costica, pe motiv ca “ia mai putin”.

Asadar: MARE ATENTIE! Nu conteaza doar pretul platit pentru webdesign, ci si calitatea executiei.

Arunca o privire peste portofoliul de web design-uri realizate de acea firma

Vrei sa stii ce alte designuri de site au mai creat, ca sa-ti dai seama daca ar putea sa se ocupe de proiectul tau web.

Dar atentie: daca nu au mai facut pana acum un site asemanator cu ceea ce doresti tu, nu inseamna neaparat ca nu sunt capabili sa faca asta. Poate insemna pur si simplu ca nu au avut ocazia sau ca ideea ta e suficient de originala incat putini sa se fi gandit sa o puna in practica.

La ce ar trebui in schimb sa fii atent atunci cand te uiti peste site-urile din portofoliul lor este: CALITATEA MUNCII.

  • Site-urile create au in subsol, in meniu sau in sidebar linkuri care duc la pagini inexistente?
  • Sau poate nu duc acolo unde zic ca duc sau exista alte erori pe site ( desi o parte dintre acestea pot fi si din vina proprietarului de site, daca el a preluat intreaga “conducere” dupa finalizarea web designului ).
  • Au paginile din meniu optimizate SEO?
  • Site-urile au un design responsive? ( Adica se vad bine pe mobil si tableta, nu doar pe laptop/desktop)

Astea sunt cateva aspecte asupra carora iti propun sa iti opresti atentia.

Afla care e rata lor de retentie a clientilor

Mda. Asta e o “problema” importanta. si totodata delicata 😀

Ma exprim asa si nu altfel deoarece continuarea colaborarii cu un client care ti-a cerut sa-i faci un site scoate la iveala calitatea colaborarii voastre.

Altfel spus: noi avem clienti care, odata ce le-am realizat un site, revin la noi, in timp, pentru a le crea si alte designuri de site, pentru alte afaceri pe care le demareaza.

O parte dintre cei care isi fac web designul site-ului la noi:

  • apeleaza apoi la servicii de mentenanta a site-ului, pentru ca nu au timpul sau cunostintele necesare sa se ocupe ei de acest aspect, sau
  • ne roaga sa ne ocupam noi mai departe si de partea de promovare online a afacerii lor. Drept urmare, le oferim unul din pachetele noastre de servicii de marketing online.

Intereseaza-te de partea de mentenanta a site-ului

Iti spuneam mai sus de mentenanta site-ului.

De ce este ea importanta?

Pentru ca vrei ca el sa continue sa fie actualizat, sa ramana “la zi” si, astfel, sa fie util vizitatorilor, fara erori, indiferent de momentul in care il acceseaza.

Si aceasta mentenanta a site-ului, daca el este pe WordPress iar tu ai ceva cunostinte si timp, o poti realiza chiar tu.

( In acest sens, daca nu vrei sa-ti pierzi timpul citind pe net si urmarind ce tuturiale “prinzi” pe Youtube, te poti inscrie la un curs de web design pe WordPress online sau live, in orasul tau. )

Totusi, daca site-ul este creat in cod, de la zero, este cu atat mai important sa continui sa lucrezi impreuna cu firma care ti-a creat acest site.

Doar ei stiu ce au scris acolo si cum au organizat informatiile pentru a-i da site-ului tau forma pe care o are acum.

Asa ca, daca iti “bagi nasul” pe acolo fara sa stii ce faci, exista o mare probabilitate sa-ti strici site-ul.

Asadar: este atat in interesul tau, cat si al web designer-ului sa continuati colaborarea si dupa finalizarea crearii site-ului.

( Daca agentia de webdesign ofera servicii profesionale, nu ma indoiesc ca se va intampla asta. 🙂 )

Intreaba cat de repede iti pot finaliza site-ul

Termenul de predare al unui site iti poate da o idee clara asupra seriozitatii cu care agentia de webdesign se va ocupa de proiectul tau.

Daca iti spun ca va fi gata in 3-5 zile, iti poti pune deja serioase semne de intrebare, mai ales daca vorbim de o firma de webdesign care are in portofoliul sau mai multi clienti de care trebuie sa se ocupe in paralel.

Daca vorbim de un freelancer care stie web design si care se ocupa de cate 1 proiect o data si atat, da, poate fi un termen fezabil…

Atentie! Asta in conditiile in care tu ii oferi toate textele, structura si alte elemente de care el are nevoie pentru ca apoi sa se ocupe doar de partea de implementare.

Insa, intre noi fie vorba, din experienta mea de web designer, de vreo 7 ani de zile, iti pot spune ca acest termen este total nerealist.

Si asta pentru ca, de regula, clientul nu ofera web designer-ului de la bun inceput toate materialele si informatiile de care el are nevoie pentru a duce munca de la cap la coada, fara a mai fi deloc necesara interventia clientului.

Practic, dezvoltarea unui site presupune o colaborare constanta intre cele 2 parti ( echipa de web design si client ), un schimb de materiale si informatii, pana cand site-ul capata forma dorita.

Ori, iarasi, din propria experienta, atunci cand designer-ul paginii web ( pagina web sau website inseamna acelasi lucru, in caz ca nu stiai 😉 ) cere o informatie de la client, clientul i-o poate da a doua zi sau chiar peste 3 zile, si uite asa proiectul se lungeste, iar termenul de predare al site-ului stabilit intial poate fi considerat deja SF.

De aceea, atunci cand ti se mentioneaza un termen de predare al unui site, deschide bine urechile la raspunsul pe care il primesti:

Un termen de cateva zile nu este realist nici din punctul de vedere al realizarii lui, chiar daca s-ar da copy-paste la informatie ( ceea ce, logic, nu recomand ) si ar trebui sa iti puna un semn clar de intrebare asupra profesionalismului cu care va fi executat site-ul tau.

Ca sa-ti faci o idee: inainte sa predam site-ul pe care l-am creat unui client, avem un checklist de 4 pagini pe care trebuie sa-l bifam pentru ca site-ul sa fie in regula.

Repet: 4 pagini. Nu juma’ de pagina cum au alte asa-zise agentii de web design ( nu dam nume, ca nu e frumos 😀 )

Webdesignerul stie marketing online!!!

Nu am pus 3 semne de exclamare pentru ca nu aveam ce face.

Iata ce se intampla…

Avem clienti care apeleaza la Cristinne pentru a-si promova online site-ul nou creat.

Si noua ne place sa ne facem treaba cat putem noi de bine.

Asa ca, exista situatii in care, dupa ce aruncam o scurta privire pe site-ul persoanei respective, in loc de o oferta de pret pentru marketing online, ii trimitem sugestia de a face un redesign site-ului inainte de a se apuca sa-i faca publicitate.

De ce?

Pentru ca, daca site-ul nu este corect facut, avand mereu in minte ca scopul lui final este acela de A Atrage Prospecti, pentru a-i Converti In Clienti… in momentul in care incepem sa-i facem publicitate, o parte din bani vor fi efectiv aruncati pe fereastra.

Ii intreb cateodata pe acesti clienti:

Cum ati selectat firma care sa va realizeze site-ul?

Raspunsul: pai, stiti… am dat “firme care fac site-uri bucuresti” pe Google, am deschis unul din site-uri, care mi s-a parut mai ok, si am sunat la ei.

Pe bune?!

In caz ca nu ti-ai creat deja web designul site-ului si acum te afli in etapa de documentare in vederea realizarii lui, nu face si tu aceeasi greseala.

Scopul unui site nu este: sa arate frumos si sa placa webdesignerului si tie, in calitate de proprietar al site-ului.

Scopul lui este: sa fie facut in asa fel incat sa cuprinda cat mai multe unelte de marketing, pentru ca, atunci cand il “bagi in productie” ( a se citi: incepi sa-i faci promovare online ), sa inceapa sa-ti bage bani in contul bancar.

Deci: este extrem de important ca webdesignerul care se ocupa de designul site-ului tau web sau al magazinului tau online sa STIE MARKETING ONLINE.

Si, daca ar sti si ceva copywriting, deja poti simti ca l-ai prins pe Dumnezeu de-un picior!

Nu vrei un designer web care sa dea doar copy-paste ideilor tale pe site si atat

( Mda… am vazut-o si pe-asta; nu degeaba iti zic sa ai grija ).

Ai nevoie de cineva care sa vina cu idei creative si sa-ti restructureze continutul in asa fel incat el sa aiba impact maxim pentru cititori.

In caz contrar, te poti trezi si tu, asa cum o fac si alte firme, ca apelezi la noi pentru un redesign, in loc sa-ti urmezi planul de promovare al lui. 😐

Acum ca stii toate acestea, poti incepe sa trimiti cereri de oferte la firmele de web design din Bucuresti si din tara, iar apoi sa o alegi pe cea care poate indeplini cu brio cat mai multe dintre aspectele mentionate mai sus. Succes!