Cel mai bine pazit secret din Marketing: Neuronii Oglinda

neuronii oglindaImagineaza-ti ca urmaresti un reality show si concurentii trebuie sa mearga pe carbuni incinsi.

Ce simti atunci cand ii vezi pe oamenii care urmeaza sa treaca prin aceasta proba… de foc. Teama? Ezitare? Frica? Dar in momentul in care incep sa desfasoare aceasta actiune ce simti? Durere?

Ce sunt neuronii oglinda?

Atunci cand vedem pe cineva facand o anumita actiune, ne punem in pielea sa, imaginandu-ne ca noi suntem cei care facem acea actiune.

Si atunci cand ne vedem facand acea actiune, creste probabilitatea sa si realizam actiunea respectiva, la propriu.

De ce? Pentru ca ne-am gandit deja ca facem acea actiune.

De ce functioneaza reclamele video?

Acesta este modul in care functioneaza reclamele video. Pe modul nostru, de a ne pune in pielea celor pe care ii vedem, se bazeaza firmele care vor sa ne vanda ceva.

Cum folosesti neuronii oglinda in avantajul tau?

Asa ca, daca vrei ca oamenii sa faca lucrul pe care tu il doresti, este simplu: inregistreaza un video cu tine facand acel lucru. Ei te vor urma.

Daca vrei sa vinzi un produs, la finalul videoclipului creat, adauga un video de cateva secunde in care dai comanda de acel produs, din magazinul tau online.

Poti face apel la neuronii oglinda si fara video? Sigur ca da.

Foloseste cuvinte cu caracter vizual la inceputul textului: imagineaza-ti ca… si descrie modul in care te vei simti desfasurand acea activitate. Exemplu: uita-te cum am inceput acest articol:

„Imagineaza-ti ca urmaresti un reality show si concurentii trebuie sa mearga pe carbuni incinsi.”

Sper ca aceste informatii ti-au fost de folos si ca le vei folosi in urmatoarea ta campanie de marketing.

Si acum, imagineaza-ti zambetul de multumire al prietenilor tai, atunci cand vor citi aceste informatii utile, si da LIKE si Share acestui articol.