Iata 9 Cai Prin Care Cristinne Iti Va Aduce Clienti De Pe Internet

Draga Prietene,

Aici, la Cristinne, noi avem un singur scop: sa iti aducem clienti, de pe internet... in mod profitabil.

Iata cei 9 pasi pe care ii urmam pentru a ne asigura ca acest lucru devine realitate:

1.   Strategie

La Cristinne, rulam doar anunturi pentru care putem masura profitabilitatea... asta insemnand pentru tine ca, stii exact cati clienti iti aduc anunturile tale.

Primul lucru pe care-l facem pentru a ne asigura ca rulam campanii profitabile este sa eliminam anunturile care nu fac decat sa risipeasca banii aiurea, fara a aduce rezultate.

Iata cum:

Majoritatea proprietarilor de afaceri, cheltuie mare parte din bugetul lor de marketing aratand reclame oamenilor carora nu le pasa nici macar un pic de ceea ce vinde acea afacere.

Asa ca, facem o analiza atenta pentru a descoperi exact cine este deja interesat sa cumpere de la tine.

Apoi, cream sistemele prin care sa putem arata anunturi doar acelor persoane. Asta inseamna ca, tu cheltuiesti mai putin pe anunturi... dar atragi mai multi clienti.

Urmatoarul pas este sa ne asiguram ca anunturile tale genereaza trafic pe site. Pentru ca, pana la urma, cat de mult te poate ajuta un anunt, daca nimeni nu il observa?

Si ultima piesa din acest puzzle este ceea ce noi numim “relatia de dupa prima intalnire”.

Noi intelegem ca fiecare afacere este diferita.

Spre exemplu, proprietarul unei afaceri poate dori mai multi prospecti care sa sune. Un alt antreprenor doreste mai multi vizitatori in magazin. Iar un altul poate ca vrea mai multi prospecti veniti prin intermediul formularelor de contact sau formularelor de abonare plasate pe site-ul pe care-l detine.

Tocmai datorita acestui lucru, nu exista o singura “pilula magica” pentru toata lumea, pentru a fi sigur ca, acele anunturi create aduc profit.

Acesta este motivul pentru care, noi cream fiecare campanie in parte de la zero, pentru a ne asigura ca tu iti atingi obiectivul propus.

Si cireasa de pe tort, consta in urmarirea intregului sistem, pentru ca tu sa stii exact cati prospecti, cate telefoane, cate vanzari, sau cati vizitatori in magazin ti-au adus anunturile pe care ne-am creat.

In felul acesta, tu stii ca functioneaza si stii exact cat de profitabila este colaborarea noastra.

2.   Geo Fencing

Geo Fencing este ca si cum ai avea niste agenti de vanzari angajati sa se ascunda in magazinele competitorilor tai... care asteapta momentul oportun sa iasa si sa prezinte oferta ta celor mai buni clienti care ai acelor magazine.

Uite cum functioneaza asta:

Tu ne dai adresele celor mai mari competitori ai tai.

Apoi, noi cream un sistem, prin care punem cate o eticheta pe telefonul fiecarei persoane care intra in acele locatii.

Incepand din acel moment, incepem sa aratam acelor persoane ANUNTURILE TALE oriunde se duc ei.

... Chiar si dupa ce au plecat si au ajuns la ei acasa.

Vor vedea anunturile tale pe telefoanele lor, pe tabletele si pe calculatoarele lor de acasa.

Putem face asta cu orice adresa de pe planeta... chiar si cu sute sau mii de locatii individuale odata.

3.   Suprematia Termenilor Cautati

Daca si tu esti la fel ca majoritatea oamenilor, atunci cel mai probabil te apuci sa cauti si sa citesti detalii despre diverse lucruri inainte sa le cumperi. Scrii termeni relevanti despre acel lucru in motorul de cautare si te pui pe studiat.

Si daca faci la fel ca restul oamenilor, nu cumperi primul lucru pe care-l vezi atunci cand te apuci sa studiezi oferta existenta pe piata.

Intri pe mai multe site-uri, citesti diferite articole, review-uri, vezi exact ce optiuni mai ai, si abia mai incolo, faci achizitia propriu-zisa.

Si clientii tai fac fix la fel.

Si de aceea nu are niciun sens sa cheltuiesti o avere pentru a fi “numarul 1” in motoarele de cautare atunci cand ei cerceteaza piata, navigand de pe un site pe altul.

In schimb, ceea ce este mai logic sa faci este sa stii momentul in care ei incep sa documenteze... si apoi sa fii PESTE TOT unde ei se uita... indiferent ca, cauta informatii despre acel lucru sau nu.

Acesta este modul in care “Suprematia Termenilor Cautati” functioneaza.

Oricand prospectii tai cauta un termen care este relevant pentru ceea ce ai tu de vanzare, noi le punem o “eticheta”, si apoi ii urmarim cu anunturile tale peste tot.

Atat timp cat doresti tu (sau pana se decid sa cumpere).

Lasa-i pe concurentii tai sa piarda timp si bani pentru a fi “numarul 1” in motoarele de cautare.

Majoritatea persoanelor oricum nu cumpara de pe primul site pe care dau clic.

In schimb, lasa-ne pe noi sa-ti TINEM anunturile in fata prospectilor tai din momentul in care au cautat prima oara... pana cand se decid sa cumpere.

4.   Indicatorii care arata dorinta de cumparare

Sa caute pe internet nu este singurul lucru pe care-l fac prospectii tai atunci cand se pregatesc sa cumpere ceva.

S-ar putea ca ei sa incepa sa navigheze pe site-uri care sunt pe aceleasi subiect cu ceea ce vinzi tu.

S-ar putea sa incepa sa citeasca review-uri (recenzii, pareri) ale produselor tale (sau chiar ale competitorilor).

Sau ar putea sa inceapa sa citeasca articole din sectiunea blog a site-ului tau despre rezultatele pe care le vor avea apeland la produsele/serviciile tale.

Noi putem identifica tipurile de site-uri pe care prospectii tai incep sa le viziteze inainte de a lua decizia achizitiei... si atunci cand incep sa intre pe acele site-uri, noi le punem o “eticheta” si apoi le putem arata anunturile tale oriunde se uita.

In felul acesta, ramai constant in vizorul lor... dar asta doar atunci cand ei sunt interesati sa faca o achizitie.

5.   Retargetarea Listei

Ai putea sa garantezi ca, competitorii tai nu au auzit in viata lor de Retargetarea Listei.

Si asta inseamna ca au doar de pierdut.

Modul cum functioneaza asta este simplu.

Poti lua o lista de oameni... indiferent ca vorbim de clienti existenti, o lista de prospecti, sau orice alta lista vrei... si sa le arati online anunturi doar acestor oameni.

Si, la prima vedere e simplu sa treci cu vederea cat de puternic poate fi acest lucru.

Asa ca, lasa-ma sa-ti arat un lucru despre care competitorii tai nu stiu:

Hai sa spunem ca ai un magazin care vinde suplimente nutritive.

Care sunt persoanele perfecte carora le poti promova produsele tale?

Persoanele care cumpara suplimente in mod regulat, desigur.

Daca ai deja magazinul de ceva timp cel mai probabil ai deja o lista de clienti. Te poti folosi de acea lista pentru a atrage acesti clienti iar si iar in magazinul tau, pentru a-i fideliza.

Chiar mai mult de atat.

Poti crea Portretul Prospectului Perfect.

Deci revenind la exemplul nostru cu magazinul de suplimente...

Stim deja ca un tip de persoana la care ii putem arata reclama este aceea care cumpara in mod regulat suplimente.

Dar cum anume putem transforma acea persoana intr-un prospect si mai bun?

Sa zicem ca, clientul perfect este o femeie cu varsta cuprinsa intre 27-33 ani.

Putem sa ingustam si mai mult nisa de piata careia ne adresam, targetand astfel femei intre 27-33 ani care cumpara suplimente in mod regulat.

Apoi ne putem adresa doar acelor femei care locuiesc in apropierea magazinului tau!

Doar posibilitatile si potentialul acestei singure metode sunt efectiv nelimitate.

Si cel mai tare aspect este ca... aceasta metoda functioneaza la fel de bine, nu doar cu magazine fizice, ci si cu magazinele online sau afacerile care vand servicii folosind un simplu site de prezentare.

6.   Social media marketing

Folosim Social Media ca sa atragem prospecti si clienti. Nu “like-uri” fara rost si “fani” care nu cumpara nimic.

Clienti reali.

Si modul cum facem asta pentru tine este simplu:

Mai intai, identificam cine este clientul tau perfect.

Apoi te ajutam sa creezi continut educativ special conceput pentru a atrage atentia prospectilor tai.

Odata ce am obtinut atentia prospectilor tai, incepem sa le aratam anunturi care ii duc direct spre site-ul sau spre magazinul tau. Rezultatul: mai multi clienti.

7.   Site-uri care convertesc

Site-urile pe care majoritatea afacerilor le au, nu sunt nimic altceva decat niste brosuri dragute. Si da... or fi ele dragute... dar nu vand.

Iata cum remediem asta.

Prima data, incercam sa intelegem cum functieaza procesul tau de vanzare.

De exemplu. Acei oameni cumpara direct de pe site? Sau primesti majoritatea comenzilor atunci cand cineva paseste pragul magazinului tau fizic? Sau obisnuiesti sa convertesti prospectii in clienti telefonic? Sau castigi bani de pe urma fiecarui prospect generat, tinand legatura cu el un timp mai lung?

Noi ne folosim de puterea internetului pentru a adauga noi prospecti in procesul tau de vanzare, indiferent care ar fi acesta.

Si modul prin care facem asta este prin crearea de pagini web pe care oamenii chiar fac ceea ce vrei tu sa faca.

Indiferent ca asta inseamna sa puna mana pe telefon si sa te sune, sa se suie in masina si sa conduca pana la magazinul tau, sau sa completeze un formular pentru a solicita mai multe detalii... noi cream pagini web speciale al caror unic scop este sa ii faca pe oameni sa treaca la actiune.

8.   Automatizarea Promovarii

Cum ar fi sa ai un angajat care lucreaza 24 din 24, 7 zile pe saptamana, cu aceeasi eficienta indiferent de momentul din zi sau din noapte, oferind prospectilor tai informatii utile in legatura cu produsele sau serviciile tale, raspunzand la intrebarile lor si directionandu-i catre produsul sau serviciul potrivit pentru ei?

Iata exact ce vom face:

Vom crea niste roboti virtuali pentru tine, care vor interactiona in orice moment din zi si din noapte pe site-ul tau si pe social media cu prospectii tai, oferindu-le raspunsul la principalele lor intrebari.

Vom fi constant in casuta de email si in ferestrele din browserul web pe care-l folosesc prospectii tai, cu noi informatii utile, promotii si oferte la produsele sau serviciile tale, pentru ca oferta ta sa ramana constant in atentia lor.

9.   Advertoriale SEO

In secolul 21 informatia = putere. A avea informatiile de care ai nevoie atunci cand ai nevoie de ele reprezinta unul dintre cele mai puternice atuuri pe care le poti avea.

Tocmai de accea a integra partea de educare in strategia de promovare a afacerii tale este o decizie inteleapta.

99% din competitorii tai insa, fac asta incorect.

A arunca, cateva articole, de 4-500 cuvinte, pe orice subiect, pe blogul site-ului tau nu este suficient.

Noi cream articole care vand.

Insa nu in modul agresiv ci subtil si persuasiv.

Imagineaza-ti ca poti avea pe site-ul tau articole lungi, detaliate, care raspund intrebarilor prospectilor tai, folosind un limbaj simplu, cu explicatii si exemple concrete, si ii indruma pe acestia, subtil dar eficient, catre produsul sau serviciul pe care tu il vinzi.

Astfel ca, pana la finalul articolului, ei sa ajunga singuri la concluzia ca, produsul sau serviciul tau este solutia pe care o cautau.

Si totodata vei castiga autoritate in mintea prospectilor tai.

Iar cea mai buna parte este ca, copywriterii din echipa noastra nu se pricep doar sa scrie persuasiv...

Ei stiu si SEO.

Drept urmare... beneficiul surpiza al aplicarii acestei metode este ca: aceste articole vor aparea din ce in ce mai sus in topul rezultatelor afisate de Google. Drept urmare, din ce in ce mai multi oameni le vor descoperi, le vor citi si vor cumpara ceea ce vinzi pe site, fara ca tu sa mai fii nevoit sa scoti vreun ban din buzunar.

Rezultatul acestor 9 lucruri consta in generarea de clienti noi, de pe internet. In mod profitabil.

Daca te intereseaza sa lucram impreuna, te rog sa-mi scrii detalii despre afacerea ta in formularul de mai jos si te voi contacta in cel mai scurt timp posibil.

Email *
Numar de telefon *
Nume si Prenume *
Website *
Bugetul Lunar Cu Publicitatea *
Cifra De Afaceri Anuala *