O veste neasteptat de buna

email marketingChiar daca pentru astazi aveam pregatit un alt subiect, vestea pe care am primit-o ieri de la Aweber m-a facut sa ma razgandesc.

Da, este o veste buna. 🙂 Nici nu se putea altfel.

Stii ca ti-am mai vorbit despre email marketing si in articolele trecute si ca recomand Aweber pentru ca este compania mea preferata, cu care colaborez de aproximativ 3 ani de zile.

Prin intermediul lor iti livrez saptamana de saptamana newsletterele si alte materiale utile dar fac si lansari de infoproduse.

De ceva vreme ma tin sa iti prezint mai in detaliu serviciile lor si acum s-a ivit ocazia perfecta.

In continuare iti prezint principalele avantaje pe care compania Aweber ti le ofera.

Avantajele companiei Aweber

1. Permite crearea de autorespondere

Ce este un autoresponder, am explicat aici.

Astfel poti mentine contactul cu fiecare dintre abonatii tai si chiar mai mult, poti crea o relatie de amicitie cu ei urmand pasii pe care ti i-am expus in Strategia Maraton (o gasesti in cursul “Drumul catre un blog de succes“).

Folosind autoresponderele, eu am reusit sa creez in jurul acestui blog, o comunitate interesata de afacerile online. Si tu poti face asta, indiferent de subiectul pe care il abordezi pe blogul tau 🙂

Din punctul meu de vedere, aceasta este cea mai importanta caracteristica. Si daca Aweber ar avea doar aceasta facilitate si atat… tot s-ar merita cu varf si indesat sa platesc luna de luna pentru a avea acces la ea.

Iata un printscreen al autoresponderului cu cele 15 idei de afaceri online, pe care le primeste in prezent, fiecare membru nou al comunitatii Cristinne.

followup aweber idei de afaceri online

Dupa cum poti observa mai sus, poti seta ca emailurile din autoresponderul tau sa se trimita in anumite zile si chiar intr-un anumit interval orar din zilele respective. Eu trimit aceste emailuri intre 9 si 12, joia (Th vine de la Thursday 🙂 adica joi, in engleza).

Se pot face si alte automatizari, la capitolul autorespondere si sunt sigura ca pot scrie un luuung articol numai despre asta. Insa pentru moment ma opresc aici si trecem la o alta facilitate.

2. O varietate de template-uri

Atunci cand vine vorba de aspectul emailurilor pe care le trimiti abonatilor tai, ai la dispozitie mai multe design-uri. Astfel, te asiguri ca, emailurile tale arata bine, sunt usor de citit iar abonatii tai le citesc cu placere.

Iata doar cateva exemple de astfel de template-uri. Gasesti o tona in contul tau de Aweber si le poti personaliza pe fiecare dintre ele pentru a corespunde nevoilor tale.

design newsletter aweber

3. Trimitere automata personalizata a emailurilor

Chiar daca vorbim de emailurile din autoresponder ( numite followup-uri) sau de newsletter, poti seta ca ele sa se trimite AUTOMAT in anumite zile si la anumite ore.

Spre exemplu, in cazul newsletterului, poti seta ca, de fiecare data cand publici un articol sa se trimita automat un email abonatilor, pentru a-i instiinta de acest lucru. Astfel, persoanele interesate vor intra si vor citi articolul tau.

4. Statistici avansate

In contul tau gasesti o gramada de statistici, care te ajuta sa intelegi ce faci bine si ce nu si astfel sa-ti imbunatatesti performanta campaniilor tale de email marketing.

Iata cateva exemple de statistici:

  • numarul de oameni care s-au abonat ori s-au dezabonat intr-o anumita perioada de timp
  • persoanele care au deschis un anumit email pe care l-ai trimis ( si de cate ori l-au deschis)
  • pe ce linkuri din emailul tau au dat clic oamenii si de cate ori a fost accesat fiecare link per total
  • tarile si orasele in care locuiesc majoritatea abonatilor tai + multe alte statistici utile
abonati cristinne din diverse orase

Truc: daca dai clic pe unul din numere, Aweber iti arata abonatii care locuiesc in orasul corespondent numarului respectiv. Astfel, daca vrei, poti trimite un email doar abonatilor din acel oras. Spre exemplu, daca sustii un training in orasul respectiv, acest truc sigur iti va fi de folos pentru a raspandi vestea 🙂

Desigur ca, se pot face si alte setari si mai avansate de atat. Depinde doar de tine si de obiectivele pe care le ai.

5. Testarea ratei de deschidere a emailurilor

Cu Aweber, poti face Split Testing. Adica, o parte din abonatii tai sa primeasca un email cu un anumit titlu, iar o alta parte sa primeasca acelasi email dar cu un alt titlu.

Asa, vezi care dintre aceste mesaje are o rata de deschidere mai mare si poti folosi acel titlu de email pentru ca, mesajul tau sa ajunga la cat mai multi abonati.

6. Customer Service super ok

Ori de cate ori am avut o intrebare, cei de la Aweber mi-au raspuns cu promptitudine. La capitolul relatii cu clientii chiar nu am ce sa le reprosez. S-au purtat dragut de fiecare data si mi-au dat toate detaliile de care aveam nevoie 🙂

Pentru a veni in sprijinul tau, pe site exista o sectiune cu intrebari frecvente, videoclipuri, ghiduri, un blog dar si webinarii live dedicate anumitor subiecte.

Astfel vei invata rapid tot ce trebuie sa stii pentru a-ti derula campaniile de email marketing cu succes.

7. Emailurile ajung in inboxul abonatilor

Daca trimiti un numar mare de emailuri intr-un timp scurt folosind Gmail, Yahoo sau ceva asemanator, poti fi perceput drept SPAMMER.

Drept urmare, toate emailurile tale se vor duce in…Spam. Si ghici ce: nimeni nu le va deschide si nimeni nu le va putea citi, indiferent de cat de interesante si utile ar fi ele.

Asa ca, faptul ca, emailurile sunt livrate in inboxul oamenilor, reprezinta caracteristica de baza a serviciilor de email marketing.

Concluzia: Orice administrator de site sau blog, care are o lista marisoara de abonati ar trebui sa foloseasca un serviciu de email marketing pentru a se asigura ca, mesajul sau ajunge la urechile oamenilor care s-au abonat.

 

8. Formulare de abonare cu design modern

Indiferent de nisa in care activezi, poti gasi un formular de abonare potrivit. Si daca prin absurd nu gasesti nici unul care sa te multumeasca… stai linistit, poti crea un formular personalizat de la zero direct din Aweber.

Iata cateva exemple de formulare de abonare, pe care le vei gasi in contul tau:

design formular abonare

9. Testeaza si alege formularul de abonare potrivit

Ca si in cazul emailurilor, poti testa diferite formulare de abonare pentru a-ti da seama care-ti aduce un numar mai mare de abonati ( Si chiar iti recomand sa faci asta! ).

10. Integrare cu alte aplicatii web

Spre exemplu, daca ai un magazin online, poti seta ca, fiecare client sa fie adaugat automat in Aweber. Asa il poti tine la curent cu toate noutatile si promotiile pe care le organizezi in magazinul tau online.

11. Captarea abonatilor direct din Facebook

Daca ai o pagina de Facebook si vrei sa tii legatura cu fanii tai si prin email ( ceea ce iti recomand cu caldura de mai bine de 1 an incoace – daca nu stii de ce, citeste acest articol despre Facebook) Aweber iti permite sa-ti pui un tab pe pagina ta de Facebook pentru ca toti fanii tai se pot abona rapid si usor.

Iata un exemplu de astfel de tab, luat de pe pagina de Facebook a comunitatii Cristinne:

abonare la newsletter in facebook

Ma opresc aici cu enumerarea, cu toate ca… daca stau sa caut sigur as putea sa mai lungesc aceasta lista 😀

In concluzie

Serviciile unei companii de marketing prin email sunt vitale oricarui antreprenor. Acesta este motivul pentru care, ar trebui sa iei neaparat in calcul aceasta recomandare, daca iti doresti din tot sufletul sa iti dezvolti afacerea pe care o ai in mediul online.

Si vestea buna este ca…

Pana acum, puteai sa testezi serviciile companiei Aweber timp de 1 luna de zile daca plateai 1$. (Aceasta regula a fost valabila ani de zile.)

Si chiar daca aceasta suma pare nesemnificativa pentru cineva decis sa mute muntii din loc pentru a-si creste afacerea… unii dadeau inapoi si ratau sansa de a vedea concret cum ii poate ajuta marketingul prin email in afacerea lor.

Acesta este motivul pentru care, dragutii de la Aweber au decis ca, incepand de astazi, oricine doreste sa testeze si sa se convinga de calitatea serviciilor pe care le ofera, este liber sa faca asta GRATUIT.

Asadar, daca iti doresti sa incerci platforma de email marketing de la Aweber, o poti face Gratuit, timp de 30 de zile ( timp suficient pentru a-ti da seama daca este sau nu potrivita nevoilor tale).

Pentru a-ti crea un cont gratuit la Aweber –> CLIC AICI.