cum sa-ti cresti pagina de facebook

Cum Creezi O Pagina De Facebook Si-Ti Cresti Nr. De Fani Rapid

Vrei sa-ti faci o pagina de Facebook? Sa stii ca nu este un lucru deloc complicat. Iata un videoclip care iti arata pas cu pas tot ce ai de facut:

In videoclip vezi cum poti sa-ti creezi o pagina de Facebook in doar cateva minute. Simplu si rapid. Urmeaza pasii de aici.

Insa nu te bucura prea repede. Partea cea mai grea vine, de regula, dupa crearea propriu-zisa a paginii.

Tu, ca administrator al acelei pagini de Facebook trebuie sa-ti dai seama ce sa faci pentru a-ti mari numarul de fani, adica, numarul de persoane care dau Like paginii tale. Si acest lucru poate fi cateodata mai greu decat ti-ai fi inchipuit initial.

Iata de ce, in continuare vom discuta despre cateva strategii menite sa iti creasca pagina de Facebook.

Insa te avertizez inca de pe acum. La fel ca si un blog, o pagina de Facebook necesita atentia ta si un efort constant pe o perioada mare de timp. Asa ca, daca te gandesti sa-ti incepi o pagina de Facebook pentru ca este mai simplu de creat si de dezvoltat in comparatie cu crearea unui blog si cresterea lui, nu te gandi ca vei scapa ieftin. 😀

Si pagina va necesita publicarea de continut nou ( mai des chiar, decat ai publica pe un blog) si asta presupune timp dedicat cautarii de informatii interesante din domeniul despre care scrii si apoi publicarea lor, personalizarea pozelor pe care le publici, interactinea cu fanii, sub forma de comentarii etc.

Acestea fiind zise, sa trecem la prima strategie.

1. Organizeaza concursuri

Concursurile reprezinta o modalitate grozava de a-ti creste pagina de Facebook rapid. Eu am aplicat-o in numeroase randuri pentru unul din magazinele virtuale pe care le detin si a dat tot timpul rezultatele scontate.

Aceste concursuri se pot organiza si in colaborare cu alte pagini ( daca faci asta, incearca, ca, pagina partenera sa aiba un numar mare de fani – astfel mai multa lume va afla de concursul tau, vei avea mai multi participanti si desigur numarul tau de fani va creste considerabil).

Premiul poate fi format din produsele pe care tu le vinzi sau… alte produse sau chiar servicii ( in cazul in care firma ta are ca obiect principal de activitate prestarea serviciilor).

De asemenea, daca organizezi un concurs in colaborare cu o alta pagina asemanatoare cu a ta, atat tu cat si administratorul paginii cu care colaborezi puteti veni cu cate ceva ca premiu si sa creati astfel un premiu mai consistent si astfel veti aduna mai multi participanti la concurs.

concurs facebook produse cosmetice

Spre exemplu, pagina mea a oferit produse pentru aromaterapie iar pagina colaboratoare a oferit o sedinta de masaj. Castigatoarea a ridicat produsele pe care le-am oferit ca premiu direct de la salonul de masaj, atunci cand s-a dus sa beneficieze de sedinta de masaj castigata.

Nu stiu daca mai trebuie sa zic asta dar totusi precizez… daca vrei sa-ti cresti pagina de Facebook organizand un concurs, include neaparat intre regulile concursului si regula ca Trebuie sa dea Like Paginii Tale pentru a se inscrie in concurs.

Mare Atentie!

Chiar daca aceasta metoda poate fi una foarte buna si putin costisitoare in comparatie cu metoda de a aduna fani pe care ti-o voi prezenta in continuare, trebuie sa stii ca, prin organizarea constanta a concursurilor vei atrage ca fani si multe persoane interesate sa primeasca produse Gratis si atat.

Exista persoane care numai asta fac pe Facebook. Au multi prieteni si participa la toate concursurile de care aud ( in special cele cu Likeuri) in speranta ca vor castiga cat mai multe din premiile puse in joc.

Partea buna este ca, astfel vor auzi de tine mai multe persoane si probabil ca, o parte dintre acestea chiar se vor arata interesate de ceea ce tu vinzi si iti vor deveni clienti.

2. Reclama platita

Reclama pe Facebook in comparatie reclama pe Google Adwords, are mai multe avantaje. Si primul si cel mai important avantaj este ca Facebook detine toate datele oamenilor care si-au creat cont pe platforma lor de socializare: numele persoanei, varsta, situatia matrimoniala, institutiile de invatamant absolvite, hobby-uri… sa mai continui?

Iar in cazul in care te intrebi cu ce te ajuta pe tine asta, iti voi raspunde imediat. Momentan acest lucru nu te ajuta cu nimic. Insa daca te decizi sa iti cresti numarul de likeuri al paginii tale prin facand reclama platita pe Facebook, faptul ca Facebookul detine atatea informatii te va ajuta enorm. Iata cum.

In momentul in care iti creezi un anunt pe Facebook poti selecta oamenii carora sa le apara anuntul tau, in functie de toate aceste criterii de departajare pe care Facebook le detine.

Spre exemplu, daca ai un magazin online cu bijuterii, poti selecta ca:

  • anuntul tau sa apara femeilor, cu varsta cuprinsa intre 25-40 ani ( nu vrei ca anuntul tau sa apara pustoaicelor ci femeilor care au salariu si deci pot lua o decizie in privinta cumpararii produselor tale),
  • anuntul sa apara doar persoanelor din Romania, care vorbesc limba romana ( daca firma ta livreaza produse doar pe teritoriul Romaniei) sau daca ai o afacere locala, poti selecta ca anuntul sa apara doar persoanelor din orasul tau care au cont pe Facebook
  • daca ai o baza de date cu emailuri ale potentialilor clienti, poti incarca aceasta baza de date pe Facebook si poti face reclama acelor oameni ( asta daca ei au cont pe Facebook, binenteles), pentru ca ei sa devina fani ai paginii tale, sa te urmareasca si in cele din urma sa cumpere de la tine

Pe scurt, iata primii pasi pe care trebuie sa-i faci pentru a publica un anunt pe Facebook:

Mai intai te loghezi in contul tau personal de Facebook. Apoi te duci si apesi pe butonul din coltul dreapta sus si iti va aparea aceasta lista de optiuni:

crearea unui anunt pe facebook

Evident apesi pe optiunea Create Ads (asa cum poti vedea si in poza). Dupa ce dai clic pe aceasta optiune, vei trece la urmatorul pas: alegerea tipului de anunt pe care il doresti.

selectarea tipului de anunt pentru facebook

De regula atunci cand urmaresti cumpararea de Likeuri pentru a-ti creste pagina vei alege Page Likes si selectezi pagina de Facebook pentru care vrei sa faci reclama. Iar daca te intereseaza sa iti vinzi produsele facand reclama pe Facebook, poti alege optiunea Clicks to Website.

Odata ce ai trecut si de acest pas, poti incepe selectarea audientei pentru anuntul tau, crearea efectiva a anuntului, stabilirea bugetului pe care il vei aloca pentru anuntul respectiv etc.

optiuni la crearea unui anunt pe Facebook

Facand reclama platita pe Facebook pentru a-ti dezvolta pagina este drept ca va trebui sa investesti niste bani. Insa, nu uita nici o clipa ca, fiecare fan pe care il obtii in acest mod face parte din segmentul de piata pe care tu il vizezi si de aceea ar trebui sa valoreze mai mult pentru tine, pentru ca iti poate deveni client.

Vrei o pagina de Facebook cu aspect profesional si optimizata SEO? Vrei sa faci reclama platita pe Facebook pentru a atrage cu costuri minime un numar impresionant de clienti? Te pot ajuta. Contacteaza-ma aici.

Daca nu iti este pe plac aceasta strategie de crestere a paginii tale de Facebook stai linistit 🙂 In continuare vom discuta doar despre strategii pe care le poti aplica absolut Gratuit pentru a-ti creste pagina.

3. Imprieteneste-te cu administratorii altor pagini

Chiar daca nu te gandesti sa organizezi concursuri in colaborare cu alte pagini, niciodata nu strica sa iti faci parteneri de afaceri 😉

Poti lua legatura cu pagini de Facebook care se adreseaza aceluiasi grup de oameni si apoi sa le faci propunerea de a va promova postarile reciproc.

Adica, spre exemplu, de doua ori pe saptamana partenerul ia 2-3 postari de pe pagina ta si le share-uieste pe pagina pe care el o administreaza, iar tu la randul tau promovezi pe pagina ta postarile de pe pagina lui.

Aceasta metoda functioneaza de regula, daca, tu si partenerul tau de afaceri aveti aproximativ acelasi numar de fani (adica, daca tu ai doar cateva sute de fani si vrei sa iti gasesti ca partener o pagina care are cateva zeci de mii de fani…nu te mira daca nu reusesti sa legi nici un parteneriat).

Promovarea postarilor, unul pe pagina celuilalt, este doar o idee. Nu te limita la ea. Fa un brainstorming si gaseste impreuna cu administratorii altor pagini noi modalitati de colaborare, care vor aduce beneficii pentru ambele parti.

4. Posteaza continut original

Daca vrei sa copiezi ce gasesti pe alte pagini si apoi sa postezi acel continut pe pagina ta, iti zic de pe acum ca nu vei reusi mare lucru. Incearca mereu sa fi original.

Analizeaza ce fac alte pagini asemanatoare cu a ta. Vezi ce functioneaza si ce nu. Pastreaza ceea ce da rezultate si adauga noi tipuri de postari care sa te diferentieze de concurenta si sa scoata in evidenta unicitatea paginii tale.

Atunci cand postezi poze, ai mare grija ca ele sa nu aiba drepturi de autor, sau sa fie poze asupra carora tu detii drepturile de autor. Astfel, eviti probleme ce pot aparea datorita incalcarii drepturilor de autor.

Tot aici, alege sa personalizezi pozele pe care le publici pe pagina ta. Astfel, daca alta pagina va vrea sa foloseasca, continutul care apare pe pagina ta, va copia pozele cu tot cu sigla paginii tale 😉

Iata un exemplu de personalizare a pozei de pe pagina de Facebook Dezvoltare Personala ( in cazul de fata, administratorul paginii ne trimite catre site-ul sau: motivational.ro )

poza facebook pagina dezvoltare personala

Un alt mod de a fi original este sa pui postari cu informatii „din culise” asa cum am facut eu in repetate randuri pentru pagina Cristinne Cosmetics. Iata un exemplu.

postare facebook din culise

Nu uita nici de postari cu testimonialele clientilor, sau cele care contin poze cu citate celebre.

Iti mai zic? Nu. Ma opresc aici cu lista de exemple si te las pe tine sa te gandesti la noi tipuri de postari interesante pe care le poti pune pe pagina ta de Facebook. Trecem la urmatoarea strategie.

Vrei o pagina de Facebook cu aspect profesional si optimizata SEO? Vrei sa faci reclama platita pe Facebook pentru a atrage cu costuri minime un numar impresionant de clienti? Te pot ajuta. Contacteaza-ma aici.

Sau scrie-mi pe Facebook Messenger ( clic pe butonul de mai jos ).

5. Conecteaza profilul personal cu pagina ta

Lasa-i pe prietenii tai sa afle de pagina pe care ti-ai creat-o. Ei ar trebui sa fie printre primii oameni care devin fanii paginii tale de Facebook.

Cum poti face asta? Foarte simplu.

conectare profil fb cu pagina fb

Asa cum poti vedea in poza de mai sus, intri pe profilul tau personal la About. Aici te duci la Work and Education si dai clic pe Add a Workplace. La Workplace selectezi pagina ta de Facebook si gata 🙂

6. Taguieste-ti pagina din profilul personal

Dupa cum bine stii (sau ar trebui sa stii), atunci cand pui o postare pe pagina ta de Facebook ea nu ajunge in Newsfeed-ul tuturor fanilor tai sau altfel spus, Facebook nu arata postarea ta decat unei particele din fanii tai, in mod gratuit. Doar facand reclama platita ai sansa ca toti fanii tai sa iti vada postarea.

Iata de ce, pentru a creste numarul persoanelor care iti vad postarile si interactioneaza cu ele ( dau like, share, comenteaza) este  bine sa iti pui din cand in cand postarile de pe pagina ta de Facebook si pe profilul personal. Postarile puse pe profilul personal, vor ajunge in newsfeedul tuturor prietenilor tai.

Insa nu face asta oricum ci urmeaza acesti pasi:

1. Intra pe profilul personal.

2. Acceseaza pagina ta de Facebook.

3. Aici du-te pe postarea dorita si apasa pe butonul Share. In acest moment, ti se va afisa o fereastra cu urmatoarele optiuni:

share si tag cu numele paginii de facebook

4. Ai grija ca la Share sa alegi optiunea: On your own Timeline.

5. Apoi taguieste-ti pagina, adica pune semnul @ urmat de numele paginii tale (exemplu: @Cristinne.ro). Cand incepi sa scrii denumirea, pagina ta va aparea si trebuie sa dai clic pe ea.

6. Apasa pe butonul Share Link si gata. Postarea ta de pe pagina, se afla acum si pe profilul personal.

Postarile share-uite astfel, vor arata ca in urmatorul exemplu:

taguieste-ti pagina pe profilul personal

Acum ca ai vazut poza cred ca ai realizat de ce este bine sa iti taguiesti pagina de Facebook, de fiecare data cand distribui o postare de pe pagina de Facebook pe profilul personal.

Si daca nu te-ai prins, iti spun acum 🙂

Prietenii tai de pe Facebook, atunci cand vad postarea ta, se duc cu mouse-ul pe Linkul reprezentand denumirea paginii tale ( in cazul de fata pe Cristinne.ro – Expertul tau in Afaceri Online) si le apare un preview al paginii tale. In aceasta mica fereastra care li se deschide ei pot da Like si pot deveni fanii paginii pe care o administrezi.

Astfel, o parte din prietenii pe care ii ai pe Facebook pot deveni fanii paginii tale. Si nu doar atat. Daca ei dau Share postarii tale ( pentru ca doar sunt prietenii tai nu-i asa… si e normal sa te ajute sa-ti promovezi pagina) aceasta postare va ajunge si la prietenii lor si acestia ducandu-se cu mouse-ul pe denumirea paginii tale pot deveni fanii tai si asa mai departe. Sigur ai inteles ideea.

7. Adauga pagina ta de Facebook in semnatura emailului

Asta n-ar trebui sa fie o noutate pentru tine si sper ca o practici deja. Iti poti seta emailul in asa fel incat, la finalul fiecarui mesaj pe care il trimiti sa apara o semnatura.

Aceasta semnatura include de obicei numele tau si eventual numarul de telefon sau site-ul tau. Adauga si pagina ta de Facebook aici. Astfel, persoanele interesate, cu care comunici de obicei, vor stii ca pot tine legatura cu tine si pe Facebook si vor devenii fanii paginii tale.

Vrei o pagina de Facebook cu aspect profesional si optimizata SEO? Vrei sa faci reclama platita pe Facebook pentru a atrage cu costuri minime un numar impresionant de clienti? Te pot ajuta. Contacteaza-ma aici.

8. Comenteaza pe alte pagini, logat fiind pe pagina ta

comenteaza pe alte pagini ca pagina ta

Dupa cum poti observa si in poza de mai sus, am dat Like si am pus un comentariu pe pagina Totul despre Bani administrata de Laurentiu Mihai, logata fiind ca pagina Cristinne.ro.

Drept urmare, fanii acestei pagini, atunci cand se uita pe aceasta postare se pot duce cu mouse-ul pe titlul paginii mele si de aici pot intra pe pagina mea de Facebook si pot deveni fani, daca li se par interesante informatiile pe care le descopera aici.

Mare atentie!

Atunci cand alegi sa faci asta, nu pune orice comentariu, cu singurul interes de a-ti plasa un link catre pagina ta si atat. Nu vrei sa fii perceput ca spammer. Vrei sa postezi continut util fanilor acelei pagini. Doar asa vei atrage atentia lor 😉

De asemenea, da Like postarilor care intr-adevar iti plac.

Si nu in ultimul rand, pentru ca aceasta metoda sa fie intr-adevar eficienta ( adica sa te ajute sa-ti cresti numarul de fani pe pagina ta) alege sa dai like si sa comentezi postarile paginilor de Facebook care au un subiect inrudit cu cel al paginii tale.

Si iata ca am ajuns in cele din urma si la ultima strategie prin care iti poti creste numarul de fani pe pagina de Facebook.

9. Adauga o caseta de Like pe blogul tau

Daca ai un site, atunci introdu in sidebar-ul lui, o caseta de Facebook. Astfel, vizitatorii site-ului tau care vor sa tina legatura cu tine si pe Facebook si sa fie instiintati cand apar articole noi, o sa dea LIKE si o sa-ti devina fani.

caseta facebook inainte de like

Si cu asta am terminat si am atins si un nou record: cel mai lung articol scris pe blogul Cristinne pana in acest moment 🙂

Adu-ti Site-ul in PRIMA PAGINA din Google!

Programeaza Sedinta Ta De Consultanta Gratuita cu Cristina Stoica

Distribuie articolul pe:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email

Citeste pe aceeasi tema si...

AGENTIE DE MARKETING ONLINE,
SEO & WEB DESIGN

Iti Oferim Solutii De Marketing Online Care Iti Aduc Mai Multi Prospecti & Vanzari Mai Mari

Programeaza Sedinta Ta De Consultanta Gratuita cu Cristina Stoica

Adu-ti Site-ul in PRIMA PAGINA din Google!

Programeaza Sedinta Ta De Consultanta Gratuita cu Cristina Stoica