Cum sa primesti o pensie lunara, inainte sa te pensionezi

venit pasiv6:30 dimineata. Se aude din nou, alarma enervanta a telefonului mobil. Este timpul pentru o noua zi de munca. Doar gandul ca trebuie sa ma duc iar la serivici, imi epuizeaza orice sursa de energie acumulata in timpul somnului. Si ma gandesc: ce am facut eu ca sa merit asta? Mai mai ca nu m-as duce… Dar trebuie.

Daca esti sau ai fost la un moment dat angajat, cu siguranta ai simtit si tu, cel putin o data, starea pe care am descris-o mai sus.

Iar daca nu mai vrei sa treci din nou prin asta, maine dimineata, primul pas este sa constientizezi ca: ai nevoie de o schimbare! Daca mergi pe acelasi drum, vei ajunge intotdeauna la aceeasi destinatie.

Drumul pe care te invit sa pasim impreuna astazi, este cel al veniturilor pasive.

De ce tocmai venituri pasive si cum anume te pot ajuta ele in rezolvarea problemei financiare pe care o ai?

Veniturile pasive iti aduc bani chiar si atunci cand nu muncesti. Sunt sume de bani pe care le primesti periodic, de pe urma afacerii pe care o ai.

Ca sa intelegi mai bine, iti voi da un exemplu: inchirierea unui apartament, iti aduce luna de luna bani; bani ce reprezinta chiria apartamentului pe care i l-ai dat altei persoane spre folosire.

Asadar, inchirierea de imobile, este o afacere aducatoare de venituri pasive. Nu iti face griji, ca sa obtii venituri pasive nu iti trebuie o tona de bani, pentru a cumpara si apoi a inchiria case si apartamente. Exista o gramada de alte idei. Unele nu necesita nici un fel de investitie financiara din partea ta.

Incepand de azi, voi scrie o serie de articole in care iti voi oferi idei de venituri pasive.

Aplicandu-le, vei deveni independent de castigurile pe care ti le ofera jobul de 8 ore, si intr-o buna zi, vei putea spune cu zambetul pe buze: de astazi, eu stabilesc ora la care ma trezesc si cand si cat muncesc.

Acestea fiind zise, sa trecem la treaba.

1. Site de membership cu rezultatele diferitelor tipuri de reclame

Ce este un site de membership? Este un site care ofera anumite informatii, unui grup de oameni, contra cost. Atata timp cat acea persoana plateste, are acces la acele informatii. Gandeste-te la abonamentul pe care il platesti pentru a primi o revista acasa. In momentul in care incetezi sa platesti abonamentul, nu vei mai primi urmatoarele numere ale revistei la usa casei tale.

Mergand pe aceasta idee, haide sa iti explic pe larg, ce iti propun:

Gandeste-te, ce vrea fiecare persoana care are au blog sau un site? Trafic, corect? Vrea oameni care sa intre pe site-ul sau si sa ii citeasca articolele sau sa ii cumpere produsele pe care le vinde. Asa ca, ideea de site de membership pe care o poti pune in aplicare, consta in a trimite studii de caz cu rezultatele pe care le-ai obtinut prin rularea diverselor tipuri de reclame pe site-ul tau.

Fiecare studiu de caz, poate include:

  • Tipul de publicitate folosit ( pay per clic, banner, advertorial etc.)
  • Reclama pe care ai folosit-o ( anuntul, banner-ul, articolul folosit ca advertorial etc.)
  • Rezultatele obtinute: numarul de vizitatori, numarul de clicuri, numarul de abonati, numarul de comenzi obtinute, randamentul investitiei facute etc.
  • Sugestii pentru persoanele interesate sa deruleze acel tip de publicitate, pentru a maximiza rezultatele pe care le vor obtine.

Exista multe firme, care isi desfasoara activitatea pe internet si care ar plati bucuroase o taxa lunara pentru a avea acces la astfel de informatii.

2. Metode de crestere a bazei de date cu emailuri

Ce vor toti expertii in marketing online? Sa creeze o baza de date cu emailuri, cat mai mare. Aceasta idee aduce cu sine o alta fantastica oportunitate pe baza careia poti crea un site de membership: ofera cate o metoda de crestere a bazei de date cu emailuri, saptamanal.

Fiecare lectie va include o introducere privind acea metoda, urmata de o detaliere a modului in care membrii site-ului tau pot pune in aplicare acea metoda.

  • Daca folosesti in site-ul tau si metode mai putin “ortodoxe” de crestere a bazei de date cu e-mailuri, cu siguranta vei atrage atentia mai multor persoane. Fii creativ!
  • Sau, te poti axa pe metodele de baza, in ceea ce priveste atragerea unui numar mare de abonati prin e-mail. In acest caz, segmentul tau tinta vor fi incepatorii in marketing prin e-mail.
  • O alta idee, consta in crearea unui curs in care fiecare metoda este explicata si pusa in aplicare urmand 3 pasi.
  • Poti intervieva alti specialisti in marketing prin e-mail, pentru a afla ce metode de crestere a bazei de date cu e-mailuri folosesc ei. Mai apoi, foloseste aceste interviuri video sau audio, ca si continut, pentru site-ul tau de membership.

3. Idei de marketing iesite din comun

Ai idei de marketing diferite de cele pe care oamenii le pot citi, in general, pe internet? Ideile iesite din comun pe care le folosesti sunt eficiente pentru atingerea obiectivului propus? Creeaza un site de membership cu ele.

Frumusetea abordarii marketingului, ca subiect al site-ului tau este faptul ca acest termen este unul general. Asadar, nu vei ramane niciodata in pana de idei. Poti scrie despre:

Si lista continua. Concentreaza-te asupra ideilor de marketing iesite din comun pe care le-ai descoperit tu insuti sau pe care le-ai vazut puse in aplicare de catre alte persoane.

Si pentru a nu ramane in pana de idei… poti oferi un abonament gratuit fiecarui membru al site-ului tau de membership care iti trimite o idee de marketing “traznita”. Daca oferi 52 de abonamente de acest fel, la 52 dintre membrii, presupunand ca, scrii cate un articol pe saptamana pe site-ul de membership, vei avea tolba plina cu idei pentru un an intreg 🙂

Atat pentru astazi. In articolul urmator voi reveni cu alte idei noi si interesante, pe baza carora poti crea site-uri de membership care iti vor aduce venit pasiv.

Pana atunci, spune-mi: tie ce idei de site-uri de membership iti vin in minte? Si haide sa discutam acest subiect in comentarii.

Nu uita sa dai Like si Share apasand pe iconitele din partea de jos a articolului. Nu tine informatiile doar pentru tine, impartaseste-le si prietenilor tai 😉