Mai multi clienti pentru afacerea ta online

Te plangi ca afacerea ta online nu merge bine pentru ca nu ai suficienti clienti? In acest articol vei invata o metoda eficienta prin care poti sa-ti cresti numarul de persoane care doresc sa cumpere de la tine.

afaceri onlineMajoritatea afacerilor online nu functioneaza precum standurile de limonada pe care le gasesti in locuri aglomerate intr-o zi torida de vara.

Cand merg pe strada si intalnesc un stand unde se vinde limonada, daca mi-e sete cel mai probabil imi voi cumpara un pahar. Este absolut logic.

Daca afacerea ta este mai complexa de atat, nu-ti face griji. Despre acest lucru vom discuta in continuare.

Folosindu-ne de exemplul de mai sus, haide sa ne punem in locul celui care vinde la standul de limonada. Probabil ca, pe langa standul sau trec si oameni care nu cumpara limonada pentru ca nu le este sete. Dar, daca nu cumpara acum nu inseamna ca nu le va fi niciodata sete. La un moment dat li se va face sete iar daca vor intalni chiar in acel moment un stand de limonada in drumul lor, vor cumpara de acolo.

Ce vreau sa spun cu acest exemplu?

Majoritatea oamenilor care ajung pe site-ul tau, nu sunt inca pregatiti sa cumpere. Si nu ii poti condamna. Daca si tu esti ca mine, cu siguranta navighezi pe zeci de site-uri saptamanal, iar daca ai cumpara dupa fiecare site pe care intri cate ceva, cu siguranta ai ramane falit in maxim o saptamana.

In acest caz, ce poti face? Iti trebuie un loc unde sa “stochezi” acei potentiali clienti si sa le reamintesti din cand in cand de existenta ta, pentru ca atunci cand vor avea nevoie de produsul tau sa stie ca il pot lua de la tine si sa nu apeleze la concurenta.

Acum ca ai inteles ideea, haide sa iti spun ce poti face, concret. Folosindu-te de un autoresponder, al unei companii care ofera servicii de marketing prin e-mail le poti trimite potentialilor tai clienti, periodic e-mailuri.

Dar ce este autoresponderul?

Este o serie de e-mailuri care se trimit fiecarei persoane care se aboneaza la newsletterul tau. Acestea se trimit la anumite intervale de timp si intr-o anumita ordine – parametrii pe care tu ii poti stabili.

Poti incepe cu 2-3 e-mailuri scrise saptamana aceasta si sa cresti in timp la un numar mai mare de e-mailuri deja redactate, pe care apoi le pui in autoresponderul tau si el va trimite catre fiecare potential client aceste mesaje.

Astfel, in momentul in care potentialul client va fi pregatit sa cumpere genul de produse pe care afacerea ta online le ofera, tu vei fi acolo, in lista lui de optiuni si astfel vor creste sansele ca el sa te aleaga.

Ce companie care ofera marketing prin e-mail sa alegi?

Sunt multe firme pe piata, de acest gen. Poti alege intre: Mailchimp, Icontact, Getresponse, Aweber.

Eu folosesc si iti recomand Aweber – este o firma serioasa si de fiecare data cand am avut nelamuriri m-au ajutat cu informatii suplimentare.

Orice companie de email marketing ai alege pentru afacerea ta online este buna, important este sa faci acest lucru si sa iti setezi autoresponderul pentru ca in caz contrar risti sa pierzi multi vizitatori care ti-ar putea deveni candva in viitor clienti.