fbpx

Vrei mai multi clienti pentru magazinul tau online? Incearca strategia asta!

magazin online crestere vanzari

Acum 1 an de zile, iti dadeam 4 sugestii care iti maresc vanzarile exponential daca detii un magazin virtual.

Revin asupra acestui subiect, pentru ca, am vazut ca, cea de-a 3-a sugestie ( mai bine spus… strategie de vanzare) este din ce in ce mai folosita de magazinele online din Romania. Asa ca ar fi pacat sa nu profiti si tu de ea.

Detalii despre strategie gasesti aici asa ca nu ti-o voi mai expune inca o data. In schimb iti voi da ca exemplu, modul cum a aplicat Emag – cel mai mare magazin online din Romania, aceasta strategie in cea mai recenta campanie de reduceri organizata.

Valul de reduceri din 2016

N-a trecut bine Black Friday, ca ne “loveste” din nou o alta campanie de reduceri. Cateva magazine online mari s-au vorbit si au organizat in aceasta perioada (27-29 ianuarie) niste promotii interesante.

Si cum Emag-ul nu putea lipsi din ecuatie, a inceput si el Revolutia Preturilor.

Cum a aplicat strategia de vanzare cu nr. 3?

revolutia preturilor emag carti

Atunci cand vine vorba de vanzarea cartilor, reducerea pare mai “apetisanta” daca folosim REDUCEREA PROCENTUALA. Gandeste-te ca, in loc de 42%, ar fi aparut 6,3 LEI REDUCERE.

Plecand de la presupunerea ca, te interesa sa cumperi prima carte din poza de mai sus, ce te-ar fi determinat mai degraba sa cumperi cartea: poza cu -42% sau o poza cu -6,3 lei?

Acum, sa luam un alt exemplu.

revolutia preturilor emag laptopuriLa primul laptop din lista apare o REDUCERE IN LEI – in cazul de fata, 200 lei, in loc de reducerea procentuala prezenta in prima poza. De ce oare?

Imagineaza-ti ca vrei sa cumperi un laptop. Ce te tenteaza mai mult: daca vezi -200 lei langa pretul laptopului preferat sau -10%? Valoarea concreta binenteles.

Cand se aplica reducerea in lei? Dar cea procentuala?

De regula, REDUCERILE IN LEI se aplica pentru produsele care au un pret mare. In felul acesta, nu il mai pui pe clientul tau sa stea si sa faca el socoteala, pentru a intelege cat va economisi daca alege sa cumpere din magazinul tau acel produs.

O reducere de 100 lei , 200 lei etc. va cantari mai mult in ochii potentialului client, in comparatie cu un mic procent de reducere afisat.

Lucrurile se schimba la 180 de grade atunci cand vorbim de vanzarea unor produse ieftine ( de cativa zeci de lei).

Si aici intra exemplul magazinelor online de carti. Atunci cand afisezi o reducere de 50% influentezi mai degraba potentialul client, in decizia sa de cumparare, decat daca ai afisa o reducere de 10-15 lei.

Doar pentru cei carora le pasa de educatia lor

Si daca tot veni vorba de reduceri la carti… in campania reducerilor s-au inscris:

Intrand pe aceste linkuri vei gasi REDUCERI DE 50% la sute de carti indragite si Transport Gratuit.

E momentul perfect pentru lectura. Daca vrem ca anul acesta sa ne mearga mai bine decat in anul precedent, primul lucru pe care trebuie sa-l facem este sa avem grija de educatia noastra.

In ceea ce ma priveste, am pus ochii pe cateva carti de marketing si managementul timpului, scrise de autori cunoscuti si le voi comanda intr-o ora ( cand o culc pe fetita mea si am mai mult timp liber ca sa studiez si sa-mi aleg si alte carti la oferta).

Asa ca, daca ai un magazin online, incearca sa aplici aceasta strategie de vanzare la urmatoarea campanie de reduceri pe care o realizezi si apoi sa observi daca obtii rezultate mai bune decat in mod obisnuit.

Iar daca nu ai un magazin online, insa iti doresti din suflet sa devii mai bun in ceea ce faci sau chiar sa iti incepi o afacere pe cont propriu acum, in 2016, urmeaza-mi sugestia si investeste in educatia ta ( in carti de marketing, management, dezvoltare personala etc.) si vei vedea cum, incet incet, lucrurile incep sa ia o intorsatura pozitiva pentru tine.